• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Aki kíváncsi, az hamar kóstol

Borsodi Friss reklám

*************************

Borsodi Friss logo - 25s +++ Értékelés: 4,6/10

Aki kíváncsi, hamar megöregszik tartja a mondás. Ez persze hülyeség, hisz mondhatnánk a kíváncsiság viszi előre a világot, a megismerés igénye alapvető evolúciós követelmény. Érthető tehát, ha egy reklámalkotó úgy véli, ha ezen alapvető képességre emlékeztet, az mindenkiben bizalomépítő lesz, hiszen persze, én is kíváncsi vagyok. De hogy a te termékedre kíváncsi vagyok-e? Mondjuk én nem, nem élek ilyen jellegű cuccokkal…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. november 09
Találatok: 520

Bővebben: Aki kíváncsi, az hamar kóstol

0 comments
520 views

Lábgombás szerető

Canesten® reklám

*************************

Canesten logo - 20s +++ Értékelés: 4,2/10

A gusztustalan bajok ellenszereit reklámozó filmecskékben az alkotók egyre hülyébb ötletekkel próbálják ráébreszteni a kedves rétegnézőt, miért is nem jó, ha ilyen bajod van, és ezért miért is kell azonnal a reklámozott terméket alkalmaznod. Oké, lehet, a humor erejét gondolják így csatasorba állítani a kívánt cél elérése érdekében, de az ötlet hülyeségén ez sem segít. De miért akadok ki ezeken újból és újból, tényleg nem unom már? Vélhetőleg azért, mert hülye vagyok…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. október 29
Találatok: 658

Bővebben: Lábgombás szerető

0 comments
658 views

Duellum reklámmal

De’Longhi reklám

*************************

DeLonghi logo - 30s +++ Értékelés: 5,6/10

Láttuk mennyire bizalomébresztő és tápláló, ha a terméket úgy mutatjuk be, mint amit éppen egy neves ember élvez, vagy amint egy hírességnek teszi éppen boldoggá az életét, vagy annak legalább valamely aspektusát. De mi van akkor, ha egy konkurens termék teszi ugyanezt? Melyiket válasszam? Mint gyártó azt szeretném, ha a többség engem választana, na de miért pont az én hírességemet szeretnék többen? És megszületik a hírességek közötti reklámpárbaj…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2021. október 20
Találatok: 485

Bővebben: Duellum reklámmal

0 comments
485 views

Ne önbecsüld le magad

Dove reklám

*************************

dove logo - 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Na most az a kérdés, ha kiteszek egy reklámot, az úgy önmagában érthető-e, vagy csak akkor, ha ismerem a hosszabb változatot is, ha utánanézek az interneten, vagy más egyéb kutatómunkát kell elvégeznem a megértés érdekében. Lehet, tévedek, de nem hiszem, a kifejezetten reklámfanok szűk csoportján, és rajtam kívül más is komolyabb energiát fektetne egy reklámklip maradéktalan megértésébe. Vagy pont erre az ősi emberi ösztönre apellálnak a készítők? A megismerés kényszere?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. október 08
Találatok: 521

Bővebben: Ne önbecsüld le magad

0 comments
521 views

A bölcs, öreg sonka...

KOMETA reklám

*************************

kométa logo - 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Mint már azt korábban megtanultuk az imázs (ejtsd: image) reklámfilmeknek nem kifejezett célja a termék közvetlen eladása, inkább csak egy kellemes hangulatot kíván teremteni, majd a hangulatba jött néző előtt a terméket felvillantani, hátha összekapcsolja a kettőt, lásd Pavlov kutyája. Kockázatos, hisz ami egy adott kreatívnak kellemes hangulatnak tűnik, az nem biztos, hogy az, egy adott néző számára. Ilyenkor a kreatív megkérdezi a reklámpszichológusát, vagy a reklámgyógyszerészét…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2021. szeptember 25
Találatok: 734

Bővebben: A bölcs, öreg sonka...

0 comments
734 views
  1. Burgeri létbizonyosság
  2. Pihe-puha izmok
  3. Vakargatós
  4. A paradicsomlevesnő

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

8. oldal / 199

  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top