• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Homo Ludens

Shell reklám

*************************

Shell LEGO Ferrari – 30s +++ Értékelés: 3,0/10

És megint. Kisgyereknek néznek. Hogy majd azért fogok legalább 20 liter üzemanyagot venni náluk, hogy lehessen nekem ilyen autóm. Pontosabban, hogy vehessek egy ilyen autót. Egy játékautót. Kiszállok az igaziból, és kell nekem egy játékból. Már 399 (nem 400) forintért az enyém lehet. (Persze 400, mert hisz ilyenkor felfelé kerekítenek ugyebár, de mégis, azért az nem 400, hanem 399, és az nem mindegy.)

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. június 06
Találatok: 3726

Bővebben: Homo Ludens

0 comments
3.7k views

Okos

Netrisk reklám

*************************
netrisk.hu autóbiztosítási portál – 8s +++ Értékelés: 3,0/10
Először nem tudtam, mi zavar ebben a mindössze 8 másodperces apró reklámban. Egyáltalán, vajon érdemes szót vesztegetni rá? Aztán rájöttem, hogy érvényes a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős. Vagyis voltaképp van benne egyféle zsenialitás, ahogy megfogalmazza, mi is a reklámok lényege. Abszolút tömören tartalmaz mindent, amit egy jó kreatívnak alapvetően ismerni kötelező, amire építheti majd tudományát, és amely irányelvekhez mindvégig ragaszkodnia kell, bármily kacifántos reklámépítményt is állít aztán elő.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2013. június 01
Találatok: 3271

Bővebben: Okos

0 comments
3.2k views

A TelCo csókja

Vodafone reklám

*************************
Vodafone Red – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
A jó dolgok legyenek végtelenek. Ez a szlogen itten. Azért ez a szlogen itten, mert a termék végtelen perc és SMS használatot kínál, ha két évre ezt a csomagot választod 13990 (nem 14000 !) Ft/hó-ért, belföldi használatra készülék nélkül. Nos, mivel ebben két „pszichológiai horgony” is van (a végtelen szó és a nem 14000 szám), ezért erre kell épüljön a kreatív konstrukció is. Illetve elég ide a végtelen is. Valami végtelen kell ide Lajosom. Feeling reklám kell ide Lajosom. A végtelen, az jó.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. május 27
Találatok: 4074

Bővebben: A TelCo csókja

0 comments
4k views

A partedli

Unicredit reklám

*************************
Unicredit Bank – 15s +++ Értékelés: 4,6/10
Azért, mert úgy érzem, ez voltaképp a partedliről szól. És hogy mi az a partedli kedves fiatal huszonéves, egyetemista barátom, aki a múltkor azt kérdezted tőlem, mi az a Lucullus, mert még sohasem hallottad ezt a szót? Hát hangedli. Most sem? Előke. Most sem? Az a kis kendőszerűség, amit a nyakadba kötöttek baba korodban, hogy le ne edd magad. És amit mostanában már az én nyakamba kötnek ugyanezért. Csak én tudom, hogy hívják. Egyelőre.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. május 22
Találatok: 3856

Bővebben: A partedli

0 comments
3.8k views

A vécékefe teszt

Ambi Pur reklám

*************************
Ambi Pur elektromos légfrissítő – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Erről van szó! A tény az tény. Csak tudományosan. Végezzünk kísérleteket. És akkor egyértelmű, hogy mi újság. És hogyan is lehetne egy légfrissítőt tesztelni, mint megnézni, hogyan is frissíti a léget? Ehhez kell vennünk egy már kissé áporodott, nem friss léget, és belefújva a frissítőt meg kell mérnünk az így előállt lég frissességének mértékét. Mondjuk egy légfrissmérővel.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2013. május 16
Találatok: 3167

Bővebben: A vécékefe teszt

0 comments
3.1k views
  1. Gomba a pedálon
  2. Skandináv vicc
  3. Ízlátás
  4. Kiütés

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

85. oldal / 199

  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top