• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Töltelék emberke

DIGI reklám

*************************
DIGI Internet reklám ? 30s +++ Értékelés: 3,2/10
Rájöttem, hogy képes vagyok úgy is nézni a reklámokat, mint egy átlagnéző. Kicsit üveges szemekkel, félrebillent fejjel, lényegében másra gondolva, de semmiképp sem odakoncentrálva. És akkor hirtelen megéreztem, hogy mit jelent abszolút nem érteni egy reklámot. Felemelő érzés volt. Belehelyezkedni egy pillanatra abba az állapotba, amelyben egy igazi reklámbefogadó leledzik. Épp ez a reklám ment:

Kategória: Magyar
Megjelent: 2012. november 29
Találatok: 3584

Bővebben: Töltelék emberke

0 comments
3.5k views

Téli ráadás

Actimel reklám

*************************
Actimel Powerfruit ? 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Na most tetszik tudni, van olyan is, hogy önleleplező reklám. Mutatom. Itt van alant. Hogy miért önleleplező? Mert bemutatja, hogy miért nincs szükségünk az adott termékre. Persze lehet, én értek félre már megint valamit nagyon, mert végtére is mi van abban, ha mondjuk egy fogyókúrás készítmény csak akkor hat, ha mellette kevesebbet eszünk, és sokat mozgunk? Mégis ki láthat ebben valami furcsaságot?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2012. november 24
Találatok: 3510

Bővebben: Téli ráadás

0 comments
3.5k views

Vedd a nevet

Brise reklám

*************************
Brise téli illatkollekció ? 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Azért vagyok biztos benne, hogy ez nem magyar reklám, mert az itt látható ház postaládái voltaképp nyitott fakkok, amelyekbe kisebb csomagok is elhelyezhetők. Nem, dehogy. Egyáltalán nem arra gondoltam, hogy azért, mert a magyar ipar nem tud ilyen postaládákat előállítani. Másra gondoltam. Nos, így történhetett, hogy a kedves ifjú hölgy egy kisebb csomagot talált a fakkjában, aminek szemmel láthatóan igen megörült.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. november 19
Találatok: 3595

Bővebben: Vedd a nevet

0 comments
3.5k views

Ismét és ismét...

Persil reklám

*************************
Persil Duo-Caps mosókapszula ? 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Azon gondolkodtam, hogy mi újat lehet még írni az efféle reklámokról, hiszen egyik kutya, a másik eb. Az egyik 19, a másik egy híján húsz. Az egyik? ja, bocs. Szóval minek százszor leírni ugyanazt, ha már egyszer százszor leírtuk. (Ez jó, tetszik nekem.) Aztán arra gondoltam, hogy na jó, rendben van, én már unhatom, de lehet, talán te még nem unod? Hogy lehet, te még mindig beveszed, és mész venni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. november 13
Találatok: 3331

Bővebben: Ismét és ismét...

0 comments
3.3k views

A háromértelmű hatás

 

Dacia reklám
*************************
Dacia Duster Cool – 30s +++ Értékelés: 4,0/10 
A három értelem: komoly, vicc, gúny. Vizsgált reklámunk első pillanatra nem tesz mást, mint betartja azt a szabályt, hogy a termék hatását összemérhetőnek kell bemutatni az élet nagy dolgainak ránk gyakorolt hatásával. Van itt nekünk például egy kisebbrendűségi komplexussal küzdő autómárkánk, amellyel kapcsolatban viszont elgondolkodtató, vajon ezen módszer biztosan úgy hat-e, amint azt elterveztük?
Kategória: Külföldi
Megjelent: 2012. november 09
Találatok: 4568

Bővebben: A háromértelmű hatás

1 comment
4.5k views
  1. Mint a mesében
  2. Jó ötlet, ha van több
  3. Már Juli is kopogtat
  4. Tépj be drink

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

92. oldal / 199

  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top