UPC reklám
*************************
UPC Internet Fiber Power 10 ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Na nézzük, mi kell a stabil párkapcsolathoz? Nos, ha eddig nem tudtad volna, ehhez jó Internet kell. Épp ezért csak az Internet létezése óta beszélhetünk stabil párkapcsolatról. A vonatkozó reklám vélhetőleg ugyanazon alkotók munkája, akik teljesítményéről már szólandó voltam például itt. Már nem emlékszem, fikáztam-e, vagy dicsértem. De nem is baj, legalább így nem fogom befolyásolni saját magam.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 5060
Bővebben: Stabil pár. Kapcsolat.
Old Spice reklám
*************************
Old Spice Danger Zone dezodor ? 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Öreg Fűszer Veszélyzóna Dezodor. Így hívják ezt. Hogy miért öreg fűszer, azt nem tudom. Talán mert régi, jól bevált fűszerek adják az alapját. Amúgy javasasszony módra. Ez mindenesetre bizalomnövelő tényező. Hogy miért veszélyzóna? Gondolom, mert veszély esetén az embert úgy kiveri a víz. A halálfélelem miatt. És a halálnak bűzös a lehelete.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4733
Pöttyös Túró Rudi reklám
*************************
Pöttyös túró rudi ? 60s +++ Értékelés: 4,4/10
Én egyszer megdicsértem (néha előfordul sajnos) egy ilyen reklámot, mert szellemesnek találtam, hogy átölelve egy fél emberöltőt fényképek sora váltogatta egymást, de mindegyik középpontjában, nagyjából ugyanazon a helyen mintha odaragasztották volna, mozdulatlanul virított a reklámozandó termék. A végén csak a kislány vette el. Voltaképp ez a klip is hasonló módon épül fel. De?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3837
Rama GOLD reklám
*************************
Új Rama GOLD ? 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Most beszéljünk az újnak, mint olyannak az önmagában való (immanens) bizalomépítő képességéről. Ami új, az jó. Jobb, mint a régi. Mivel az emberiség technológiája szakadatlan fejlődésen megy keresztül ugyebár, ebből következően minél újabb egy termék, annál inkább képviseli a tudomány legújabb eredményeit. Abszolút egyértelmű, hogy egy új autó például korszerűbb, makulátlanabb, szebb, mint egy régi. És így van ez a margarinok esetében is.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3594
SENSODYNE reklám
*************************
SENSODYNE REPAIR & PROTECT ? 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Nemcsak minden újszülöttnek új minden vicc, hanem minden szenilisnek is. Nos, véleményem szerint a reklámalkotók egyik legnagyobb felismerése, hogy voltaképp minden reklámbefogadó célszemély a reklámbefogadás szempontjából teljesen szenilis. Vagyis nagyon rövid idő alatt felejti el, miről szólt egy adott termékcsoport előző reklámja. Így nyugodtan rá lehet menni még egyszer, és akárhányszor, csak kicsit másképp. Pont úgy, ahogy maga a termékfejlesztés is teszi.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6664