• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Stabil pár. Kapcsolat.

UPC reklám

*************************
UPC Internet Fiber Power 10 ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Na nézzük, mi kell a stabil párkapcsolathoz? Nos, ha eddig nem tudtad volna, ehhez jó Internet kell. Épp ezért csak az Internet létezése óta beszélhetünk stabil párkapcsolatról. A vonatkozó reklám vélhetőleg ugyanazon alkotók munkája, akik teljesítményéről már szólandó voltam például itt. Már nem emlékszem, fikáztam-e, vagy dicsértem. De nem is baj, legalább így nem fogom befolyásolni saját magam.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 27
Találatok: 5060

Bővebben: Stabil pár. Kapcsolat.

0 comments
5k views

Öreg Fűszer

Old Spice reklám

*************************
Old Spice Danger Zone dezodor ? 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Öreg Fűszer Veszélyzóna Dezodor. Így hívják ezt. Hogy miért öreg fűszer, azt nem tudom. Talán mert régi, jól bevált fűszerek adják az alapját. Amúgy javasasszony módra. Ez mindenesetre bizalomnövelő tényező. Hogy miért veszélyzóna? Gondolom, mert veszély esetén az embert úgy kiveri a víz. A halálfélelem miatt. És a halálnak bűzös a lehelete.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2011. június 22
Találatok: 4733

Bővebben: Öreg Fűszer

0 comments
4.7k views

Finom különbség

Pöttyös Túró Rudi reklám

*************************
Pöttyös túró rudi ? 60s +++ Értékelés: 4,4/10
Én egyszer megdicsértem (néha előfordul sajnos) egy ilyen reklámot, mert szellemesnek találtam, hogy átölelve egy fél emberöltőt fényképek sora váltogatta egymást, de mindegyik középpontjában, nagyjából ugyanazon a helyen mintha odaragasztották volna, mozdulatlanul virított a reklámozandó termék. A végén csak a kislány vette el. Voltaképp ez a klip is hasonló módon épül fel. De?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 19
Találatok: 3837

Bővebben: Finom különbség

0 comments
3.8k views

Mert új...

Rama GOLD reklám

*************************
Új Rama GOLD ? 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Most beszéljünk az újnak, mint olyannak az önmagában való (immanens) bizalomépítő képességéről. Ami új, az jó. Jobb, mint a régi. Mivel az emberiség technológiája szakadatlan fejlődésen megy keresztül ugyebár, ebből következően minél újabb egy termék, annál inkább képviseli a tudomány legújabb eredményeit. Abszolút egyértelmű, hogy egy új autó például korszerűbb, makulátlanabb, szebb, mint egy régi. És így van ez a margarinok esetében is.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 14
Találatok: 3594

Bővebben: Mert új...

0 comments
3.5k views

Fogkrémes megint

SENSODYNE reklám

*************************
SENSODYNE REPAIR & PROTECT ? 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Nemcsak minden újszülöttnek új minden vicc, hanem minden szenilisnek is. Nos, véleményem szerint a reklámalkotók egyik legnagyobb felismerése, hogy voltaképp minden reklámbefogadó célszemély a reklámbefogadás szempontjából teljesen szenilis. Vagyis nagyon rövid idő alatt felejti el, miről szólt egy adott termékcsoport előző reklámja. Így nyugodtan rá lehet menni még egyszer, és akárhányszor, csak kicsit másképp. Pont úgy, ahogy maga a termékfejlesztés is teszi.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. június 10
Találatok: 6664

Bővebben: Fogkrémes megint

0 comments
6.6k views
  1. Tampon vs. betét
  2. Fogsor mű
  3. És téged mi hajt?
  4. Csáberős puding

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

114. oldal / 199

  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top