• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

A mobilzongora

Djuice reklám

*************************
djuice kedves telefonok ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Ma valami nagyon agyamentet kívánok. Az a tegnapi társadalmi felhívás piszkosul megfeküdte a gyomromat ? szólt a főkreatív, és dolgozni zavarta csapatát. Délután kettőre várta vissza őket a kész storyboard-okkal. Azt se mondta meg nekik, milyen termékről volna szó, mert nem akarta korlátozni kreatívjai fantáziájának szabad röptét. A délelőttöt a főkreatív a szeretőjénél töltötte, majd megebédelt, megkávézott, és kettőkor fogadta az elébe járulókat.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. február 28
Találatok: 5399

Bővebben: A mobilzongora

0 comments
5.3k views

Egy kis rafinéria

Knorr reklám

*************************
Knorr tepsis kolbászos burgonya ? 40s +++ Értékelés: 4,8/10
Kell az ötlet! És ezért kell a kreatív! Mert ő olyan nagyon kreatív, azaz egy kész ötletgyár. Hivatásos ötletgyár. Például itt van tessék egy ételízesítő. Ezt nem lehet csak úgy odadobni a kedves potenciális fogyasztó elé amúgy parasztosan, hogy nesze b..meg! Olvasd el, mi van ráírva, és abba tedd bele. Nem, nem a meggylevesbe, a rakott krumpliba. Bunkó! Szóval így nem lehet.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2011. február 24
Találatok: 4117

Bővebben: Egy kis rafinéria

0 comments
4.1k views

Megint benézünk

Activia reklám

*************************
Activia reklám ? 25s +++ Értékelés: 3,6/10
Most tényleg csak a gyűjtőszenvedély mián, nem másért. Ugyanis erről a termékről már vagy 7-szer (azaz hétszer) írtam (vagy többször? Keresőnkbe beír: activia, és meglátod.), tehát tényleg csak a gyűjtőszenvedély indokolhatja, miért nem tudom abbahagyni. Talán azért, mert a sorozat a reklámok egyik ?állatorvosi lova?. Úgy minden benne van, ami a műfaj hülyeségére jellemző.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2011. február 20
Találatok: 5752

Bővebben: Megint benézünk

1 comment
5.7k views

Baci gyilkosság

Domestos reklám

*************************
Domestos BACTI-STOP ? 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Végül is mégiscsak más, ha megismerhetjük az ellenség arcát. Szembenézhetünk vele, egymásnak feszülünk face to face, és így felmérhetjük, valójában kivel is állunk szemben, és mérlegre tehetjük még azt is, valóban el akarjuk-e pusztítani őt, vagy esetleg beszélhetünk róla. Ha az ellenség arctalan, személytelen, akkor ? valljuk be ? sokkal könnyebben nyomjuk meg azt a bizonyos gombot. Vagy tesszük be a vécébe az új tisztító rudacskát.

***************


***************

Ezért mivel a baktérium is ember, őt is anya szülte, érzései vannak, vágyai, kedvtelései, barátai, akikkel például együtt szereti űzni a kedvteléseit, én bizony kétszer is meggondolnám, mielőtt vadállati módon legyilkolnám őket. Hát most kinek ártanak azzal, hogy gondtalanul, boldogan fürdőzködnek ott a hatalmas vécétó kéklő vizében? A külső alapján pedig – mint tudjuk – nem szabad ítélni. Igen, valóban elég rusnyák. Nem kifejezetten humanoidok. És? Hogy az értelem milyen formában manifesztálódik, az nem szabad, hogy fokmérő legyen. Igenis tessék előbb megpróbálni a tárgyalás módszerét, mielőtt valamiféle végzetes, visszafordíthatatlan következményekkel járó lépésre szánnánk el magunkat!

Hogy én miket beszélek itt össze-vissza?

Elnézést, én csak belehelyeztem magam a sztoriba, felvettem a fonalat, érzelmileg ráhangolódtam az adott közlés eszköztárának megfelelő miliőre, és megpróbáltam e módszer segítségével bizalmat ébreszteni magamban a termék iránt, hiszen nyilvánvalóan ez lehetett a kreatív elgondolás. Jó, belátom, az, hogy én kvázi megsajnáltam szerencsétlen halálra ítélt baktériumokat, valószínűleg nem tipikus célcsoporttag reakció. Csak valahogy bennem még nem múltak el a mesék. (Tessék vigyázni, most egy ilyen fennköltebb, sztereotip, kicsit szentimentális rész következik.) Mert akivel lehet beszélni, azzal beszélni is kell. Ha felfedezed az értelem csillogását, akár egy baktérium szemében is, akkor mielőtt lőnél, szólítsd meg. Szólítsd meg az értelmét, szólítsd meg a lelkét. A szeretet hangján érintsd meg a szívét. Meglátod, a szeretet hangja, mindig visszhangra talál. Bizony mondom néked, ha baktérium társadban csak a lélektelen, féktelenül osztódó gonosz kórokozót látod…

De Jenő kérem, a baktériumok valóban lélektelenül osztódó kórokozó organizmusok, kivéve, amelyek hasznosak, de most nem ezekről van szó, hanem amelyek egy vécében leledzhetnek például, és különben is miket hord itt össze egy vicces animációról, ami csak mulatságos módon próbálta aláhúzni az új termék nagyszerűségét.

Ja értem, ez esetben megint elnézést. De mégis. Szerintem egy ilyen veszélyes fegyverrel nem volna szabad játszadozni. Hiszen még magára a használójára is fenyegetést jelent. Mert amikor a baktériumfőnök belenéz a messzelátójába, mit lát? A terméket, és egy feliratot, miszerint: „A WC-rudat alkalmazza biztonságosan! Használat előtt mindig olvassa el a címkét, és a használati utasítást!” Mennyire veszélyes lehet ez a termékcsalád, ha újból és újból meg kell győződnünk a címke alapján, vajon nem egy másik terméket tartunk-e a kezünkben, mert az esetleg végzetes következményekkel járhat. A használati utasítás elolvasására való felszólításra is nyilván a termék nagymértékű összetettsége miatt van szükség, nehogy véletlenül a vécébe való behelyezés helyett a seggünkbe dugjuk fel azt.

Alpári vagy Jenő.

Akkor mondok mást. Ugye a baktériumfőnök azzal indít, hogy á a szokásos vécérúd. Jó a buli bacikáim? Szóval ezek szerint a termék előző verziójához már hozzászokott, hozzá mutálódott a baci sereg. Ehhez mikor fognak? Honnan tudom majd meg, hogy már nem hatékony?

Szerencsétlen flótás! Mégis mit gondolsz? Szerinted a reklámok miért vannak?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2011. február 16
Találatok: 5971
0 comments
5.9k views

Hiszel még a Mikulásban?

Mások mondják

*****************************
K&H ? 40s
A minap találtam egy rendkívül szellemes és lényegre törő reklámfilmet az egyik videó megosztó portálon ? jútyúb.
Elsőre azt hittem, hogy ez is egy Coca Cola reklám lesz, mivel mindenki kedvence, a Mikulás volt a főszereplő eme rövidke, rendkívül eszmés filmben, hiszen ez a cég reklámozza évről évre a jó öreg piros ruhással a termékét. Persze már az elején gyanús volt, hogy miért is mutatják premier plánban, ahogy Mr. Santa Claus trónol a vécén és irtózatosan erőlködik?!

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2011. február 15
Találatok: 3974

Bővebben: Hiszel még a Mikulásban?

0 comments
3.9k views
  1. Celebszag
  2. Folt az alapon
  3. Könnyen nyitható szeretet
  4. Has és menés

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

120. oldal / 199

  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top