Vanish reklám
*************************
Vanish Oxi Action Intelligence Plus Crystal White - 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Én már többször bizonygattam e helyütt, hogy e reklámokat egész más szemmel kell nézni. Úgy kell olvasni bennük, ahogy annak idején olvastuk az újságokat, amikor a demokrácia még nem terjesztette ki fölénk áldásos szárnyait. A sorok között. Vagyis esetünkben a képkockák között. Ha nem ezt tesszük, ha felületesek vagyunk, akkor egy-egy ilyen szpot egyszerűen képtelen állítások halmazának tűnhet.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4209
Snickers reklám
*************************
Snickers - 25s +++ Értékelés: 5,0/10
Egész úton hazafelé azon gondolkodám, vajon ki lehet itt a célcsoport? Vajon ki érezheti úgy, éppen őt szólítja meg ez az adott csoki fogyasztására ösztönző felhívás? Vajon ki tartja ezt a jelenetet imponálóan erőt sugárzónak, vagy jópofának, poénosnak, viccesnek? Persze lehet, megint magamból indulok ki, miközben én vagyok a nem normális, az átlagból erősen kilógó szórás, a statisztikailag elhanyagolható százalék. Egyébként ilyen csokit nekem úgyse szabad ennem, mert dagadt vagyok, mint állat. Ezért utálom még a reklámját is?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4986
Erste reklám
*************************
Erste BetétPáros - 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Ez a termék azoknak való, akiknek megtakarításuk egy részére néhány hónap múlva szükségük lesz, de nagyobb részét hosszabb távra nélkülözni tudják. Ezt írják bankék a honlapjukon. Te most erre azt gondolnád, ezt kell mondani a hirdetésben is. Na itt téved ön. Picit persze gondolkodtunk rajta, hogyan tudná mindezt Ludas Matyi elmondani, de aztán rájöttünk, sehogy. Választanunk kellett tehát a józan ész és Ludas Matyi között. Mi az utóbbit választottuk.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4571
Bővebben: Ludas Matyi is tudja
Vodafone reklám
*************************
Vodafone 200 Plus - 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Nekem már-már szinte meggyőződésemmé válik, hogy amint azt már többször hangoztattam, egy reklámfilm célcsoportja elsősorban maga a megrendelő, nem pedig a széles fogyasztói tábor. A megrendelő vonatkozó döntéshozóit kell meggyőzni elsősorban, s ha ez sikerül, a projekt eredményesnek tekinthető. Ha ráadásul a reklámozandó termék mintegy magától is kelendő, akkor szárnyalhat csak igazán szabadon a kreatív fantázia.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4011
Adományvonal
*************************
Gyűjtés a Külvárosi Tankör Középiskola fenntartására - 30s +++ Értékelés: csak reklámnál
És most megint. Azt hittem, ezt már itt lerendeztük, megbeszéltük, hogy az ilyesféle kéréseknek a célt illetően különösen érthetőnek, világosnak kell lenni, hiszen harminc másodpercben akarjuk rávenni a hallgatóságot, hogy nyissák ki a pénztárcájukat, adakozzanak, mindössze egy köszönetért cserébe. Na jó, meg némi lelkiismeret megnyugtatásért. De az alant következőből én elsőre nem fogtam fel semmit.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3828
Bővebben: Jótékonysági zagyvaság