• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Fenék a fizikus

NIVEA reklám

*************************

NIVEA Q10 Energy bőrfeszesítő testápoló – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Az energia szóval manapság óvatosan kell bánni. Mert hogy mindenre használjuk, mint valami általános egyenértékest, vagyis akár behelyettesíthetnénk az izé szóval is. Minden energia, ami, mint tudjuk, nem vész el csak átalakul. Ezt teszi a reklámokban is. Egyébként köznyelvileg valamiféle erőt, erőforrást értünk alatta, amiből jó, ha sok van. Egyeseknek több is lehet, mint amennyire szükségük van, őket például meg is lehet csapolni egy kis energiáért, vannak erre okkult szakemberek. És látni fogjuk, ilyesmihez egy fenék is érthet.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. május 10
Találatok: 3699

Bővebben: Fenék a fizikus

0 comments
3.6k views

Beszélő édesség

Raffaello reklám

*************************

Raffaello kókuszos desszert – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Igen, sokféleképpen el tudjuk mondani, ha valaki iránt szeretetet érzünk, például úgy, hogy elmondjuk neki. De hát ez túl primitív megoldásnak tűnik. A beszéd az olyan egyszerű dolog, nem kell túl sok energiát és főleg pénzt befektetni a használatához. Igaz, ez különböztet meg minket alapvetően az állattól, de mégsem tekinthetjük figyelmességnek, ha ezzel az eszközzel üdvözlünk valakit mondjuk anyák napján. Virág, vagy édesség az már igen, ezek aztán tudnak beszélni.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. május 05
Találatok: 4750

Bővebben: Beszélő édesség

0 comments
4.7k views

Háromszor ragyogóbb

Signal reklám

*************************

Signal White NOW Gold fogkrém – 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Hej, azok a szép nők! És nem elég nekik, hogy úgymond helyből szépek, még szebbek szeretnének lenni. Azt akarják ezek, bolonduljon meg az ember teljesen tőlük. Varázskrémekkel, kozmetikumokkal kenegetik magukat csábító szirénné azzal a nyilvánvaló céllal, hogy abszolút rabszolgáikká tegyenek bennünket, férfiakat. Hogy itt tévedek én? Miért? Hogy ezek egymásnak szépítkeznek? Verseny van köztük, vagy mi? Tesznek rám? Különösen rám? Na várj, mindjárt fogat mosok ezzel…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. április 29
Találatok: 3520

Bővebben: Háromszor ragyogóbb

0 comments
3.5k views

Apuka kalandja

PUR reklám

*************************

PUR Duo Power mosogató – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

És megint és megint és megint és újra és újra és újra. Miért van ez? Miért van az, hogy például amióta ember jár a földön, azóta kopasz férfi is jár a földön, és azóta hajnövesztő szereket is kínálnak a földön. De azóta is kopasz marad a férfi a földön. Amiképp azóta is nehéz a rászáradt trutyitól megszabadítani az edényeket a földön. És mégis mozog a föld.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. április 24
Találatok: 3451

Bővebben: Apuka kalandja

0 comments
3.4k views

Cipő emlék

Deichmann reklám

*************************

Deichmann snicker cipők – 25s +++ Értékelés: 4,4/10

Igen, ez is egy olyan feeling reklám. Amikor kellemes érzésekbe burkoljuk a kedves rétegnézőt, és így tesszük vonzóvá az eladni kívánt terméket, bármi is legyen az. Persze nem árt, ha a kellemes érzéseknek némi közük van az adott termékcsaládhoz, tehát például ha cipőről van szó, nem árt, ha cipőt is mutatunk a kellemességek közepette. És ha ez még a reklámozandó márka is, az szinte telitalálat! Jogos, hisz cipőben már nem a cipőség a lényeg, abban már túl sok újat nem lehet kreálni, hanem a forma, a stílus, ilyesmi. A cipők manapság műalkotások. A festmény az fehér vászonra felhordott színek. Tök egyformák. Na de… szóval értik…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. április 19
Találatok: 3802

Bővebben: Cipő emlék

0 comments
3.8k views
  1. Vécében oldódó
  2. Tejben fürdés
  3. Gyomor nehezék
  4. Sajtos Maci

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

73. oldal / 199

  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top