Bors reklám
*************************
BORS szórakoztató napilap – 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Van itt például ez a bulvárlap. Tudod, bulvárlap. Az egy olyan újság, amely mindenféle bulvárhíreket tartalmaz. Tudod, a bulvárhírek olyan hírek, amelyek nagyon könnyen emészthetők, nagyon könnyen olvashatók, és látszólag nagyon érdekel téged. De főleg hogy semmi közöd hozzájuk. Mert nem te vagy a híres celeb, és mert nem nálad született a háromfejű csirke. És nem is leszel, és nem is fog. Szóval mindenféle értéktelenségekkel van tele. Ezért könnyű reklámozni.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3893
Landliebe reklám
*************************
Landliebe tejtermékek – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Ez itt egy viszonylag új márka nálunk, ezért be kell vezetni, hogy lásd, hogy vedd, hogy edd. Mert finom. Ezt mondják ők. De tényleg, biztosan finom. Amiképp általában a többi ilyen is. Akkor meg együk, vegyük bátran, és legyünk elégedettek, mert a pénzünkért élvezhettünk egy jót. A tulaj meg élvezi a pénzünket. De nem baj, nem sajnáljuk, mert megérte. Pláne hogy minden, ami benne van, olyan természetes. Mármint a termékben. De talán a tulajban is…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3406
Bővebben: Túladalgolt természet
Cofidis reklám
*************************
Cofidis fapados kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Na jó, akkor most átadom magam megint a hatásnak, becsukom a szemem, hagyom átjönni az üzenetet, megnyitom, mi több, kiüresítem a lelkemet, hogy legyen helye benne e terméknépszerűsítőnek. Tettem én ezt már máskor is, jó módszer. Relax, indián izzasztó sátor, joint, pia, fű, lengőhorog, mindmegannyi eszköz a státuszon kívülre helyeződésnek, azaz az extatikus állapotba kerülésnek. Csináld te is, figyeld meg, ripsz-ropsz kiváló reklámblogger lesz belőled…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3628
Bővebben: Viccességre alapozva
Telenor reklám
*************************
Telenor hipernetezz akció – 35s +++ Értékelés: 4,6/10
Tudjátok mit gyerekek? Játszunk! És aki a legtöbbet… és aki a leghamarabb… és aki a legnagyobbat… és aki a legtovább… és aki a legkevesebb… és aki a legkisebb… az kap egy nagy szelet csokitortát. Vagy egymillió forintot. Vagy személyesen találkozhat a művésznővel. Ha gyerek vagy, inkább a tortát. Ha felnőtt, inkább a művésznőt. Vagy fordítva. Mindegy. Mert ha felnőtt vagy, akkor is gyerek vagy. Igaz, így viszont tudsz vásárolni…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3361
CIF reklám
*************************
CIF spray család – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Kérdezhetnők, ha mesébe illesztjük reklámilag a terméket, akkor vajon ki a célcsoport? Azon fiatal korosztály, amelynek képviselői már komolyan befoghatók házimunkára, talán már nem csüggnek a mesék emlőin. (Na?) Akik pedig csüggnek, azokkal még nem sokra megy a takarításkor az anyuka. Naná hogy nem az apuka, mert azzal sem megy sokra ilyenkor az anyuka Sztereotípiában. Bár az apukák szerintem sokkal inkább csüggnek a mesék emlőin, mint az anyukák. Bár ami az emlőt illeti… lazíccsá má!
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3553