• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Felfázás anyuval

Walurinal reklám

*************************

Walurinal MEDICAL tabletta – 15s +++ Értékelés: 3,6/10

Mint már sokszor utaltunk rá, kétféle módon tehetjük kívánatossá a terméket. Pozitív és negatív motivációval. Pozitív, vagyis sokféle jóság, ha használod, negatív, sokféle rosszság, ha nem használod, úgy vigyázz. Persze terméke válogatja, melyik alkalmasabb. Lehetnek olyanok, amelyekre mindkét módszer alkalmazható. Jaj de szép a cipőd, ha ez a cipőkrém, jaj de csúnya a cipőd, ha nem ez a cipőkrém. Gyógyügyekben inkább a negatív tűnik hatékonyabbnak. Rögtön meghalsz, ha nem kapsz be. Jó, azért nem ennyire…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. december 30
Találatok: 4260

Bővebben: Felfázás anyuval

1 comment
4.2k views

Erkölcs és majonéz

Univer reklám

*************************

Univer majonéz – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

A jó reklám nevel. Tudtad? Mivel hatalma van, mégpedig manipulációs hatalma, hát nevel vele. Ha akar. Ha nem kerül avatatlan kezekbe. Például gonosz kreatívok kezébe. Egész nemzedékeket torzíthatnak el gonosz, ártó reklámjaikkal. De ha szerencsénk van, akkor jóságos kreatívok termékeivel találkozhatunk, akik a helyes erkölcsök útjára vezethetnek minket áldozatos tevékenységük eredményeképpen. Mennyivel jobb, felemelőbb úgy egy terméket megvásárolni, hogy tudván tudjuk, helyesen cselekszünk.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. december 23
Találatok: 4581

Bővebben: Erkölcs és majonéz

0 comments
4.5k views

Érintve nyerős

MasterCard reklám

*************************

MasterCard paypass akció – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Akárkivel beszélek, azt mondja, ő nem néz reklámokat. Senki nem néz reklámokat. Legalábbis azok, akikkel beszélek. Tehát nem reprezentatív minta, nem tudom például, egy kis falu idősebb lakossága hogyan viszonyul ehhez. De ők biztosan nem célcsoportja az ide mellékelt reklámnak. Akikkel viszont én beszélek ebből a célcsoportból, azt állítják, ők nem néznek reklámokat. Viszont járnak ilyesféle koncertekre. Akkor hogyan?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. december 16
Találatok: 5150

Bővebben: Érintve nyerős

0 comments
5.1k views

"Találkozás egy fiatalemberrel"

NISSAN reklám

*************************

NISSAN X-TRAIL személygépkocsi – 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Van egy ilyen című novella, nem én írtam kivételesen, ahol az író szembesül egykori fiatal önmagával, és ez az önmaga számon kéri rajta gyermekkori álmait, terveit, amelyek természetesen rendre nem valósultak meg. Mert hogy ebben a reklámban is valami ilyesmi történik, már ha nem értettem totálisan félre e képi nyelvezetet. Ha félreértettem, az én bajom, a művészethez fel kell nőni, igenis érni, érettebbnek kell lenni hozzá, mint mondjuk a lakodalmas rock befogadásához.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2014. december 09
Találatok: 2524

Bővebben: "Találkozás egy fiatalemberrel"

0 comments
2.5k views

Aranyeres kedvesem

Reparon reklám

*************************

Reparon aranyérkenőcs – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Mindig meghat, amikor látom, hogyan tartanak ki egymás mellett jóban-rosszban fiatal párok. Persze öreg párokkal is előfordulhat ilyen, de az szinte természetes, ha öregkorukban még mindig párok. Illetve lehet, éppen öregkorukban ismerkedtek össze, és akkor még nem tudhatjuk, kitartanak-e majd egymás mellett jóban-rosszban, tehát a tudományos ez irányú vizsgálódás előtt meg kell kérdezni, mióta párok az öreg párok. Na mármost, ha ez valamikor a fiatalkorra datálódik… mit hagyjak abba? Na mindegy, a lényeg, hogy szép dolog a szerelem, és ereje legfőképpen akkor mutatkozik meg, amikor jóban-rosszban is… szóval például, mint ebben a reklámban…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2014. december 02
Találatok: 3278

Bővebben: Aranyeres kedvesem

0 comments
3.2k views
  1. Állami bababpapír
  2. Korlátlan megszállottság
  3. Lábhorror
  4. Keksz csokiban!?

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

66. oldal / 199

  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top