SIÓ reklám
*************************
SIÓ MIX gyümölcslevek – 25s +++ Értékelés: 4,8/10
Mert humornak kell benne lenni. Tiszta sor. Ki mondana mást? Még a gyógyszerreklámokat is igyekezni kell humorosra venni, mert jobb vidáman haldokolni, mint szomorkodva. Nem? Na de milyen minőségű legyen az a humor? Mekkora poén legyen az a poén? Mindig abból kell kiindulni, mi tetszik a többségnek? A baj akkor van, ha azt hisszük, a nagyobb merítéshez mindig alacsonyabb színvonal társul. És ha még érthetetlen is…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2429
Nestle reklám
*************************
Nestle Nescafe Classic – 35s +++ Értékelés: 4,8/10
Állítólag, ha az ember sokáig ismételgeti, azaz mintegy magába hipnotizálja, hogy valamilyen állapotban van, akkor úgy is fogja érezni, hogy tényleg. Például nyugodt vagyok, nyugodt vagyok, nyugodt vagyok, nem húzom fel magam ezen a köcsög állaton, mondom, nyugodt vagyok… durrr pofán vágom, hogy a fal adja a másikat… jó, ez most nem jött be. Vagy mondjuk elfogadom a kövérségem, elfogadom a kövérségem, elfogadom a kövérségem, elfogadom a kövérségem… a feleségem nem fogadta el, elhagyott… tényleg nem mindig jön be…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2899
NaturAqua reklám
*************************
NaturAqua – 35s +++ Értékelés: 4,4/10
A reklámok egyik alapvető eszköze a kedves befogadó befogadásra való előkészítését célzandó, az úgynevezett felülemelkedettség érzetének előidézése. Vagyis megpróbálja kiragadni a jó rétegnézőt hétköznapi partikularitásaiból, megpróbálja megnyitni a lelkét valamiféle nembeli általánosság felé, és amikor az alany már e voltaképp katartikus állapotban fürdik, akkor kínálja oda neki a terméket, mint eme euforikusnak is mondható pillanatnyi léthelyzet bármikori előidézhetőségének zálogát. (Igen, kicsit nehéz a szöveg, de pont ezért jársz hozzám… vagy már csak jártál?)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2327
Bővebben: Vízben oldott filozófia
Tejsüti reklám
*************************
Pöttyös Tejsüti szelet – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Azon gondolkodtam, ha mondjuk én építész lennék, honnan venném a formaötleteimet? Aztán azt találtam ki, egyszerűen jártomban, keltemben szinte mindent megvizsgálnék, élőt, élettelent, nem lehetne-e megvalósítani valami hasonló formát épületként? Szerintem ez a reklámalkotó kreatívokra is igaz, fogják a terméket, aztán jártukban keltükben mindent megvizsgálnak, élőt, élettelent, nem lehetne-e, mint a termékhez hasonló formát felhasználni reklámelemként. És mindig találnak ilyet.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2933
Univer reklám
*************************
Univer Ketchup – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Igen, azok a bizonyos hívószavak. A jó kreatív mindig abszolút tudatában van az aktuális, mondhatni a divatos hívószavaknak, és épít is rájuk. A jó kreatívnak a szeme sem rebben bármily nagy baromság is, amire épp építenie kell. Nem az ő dolga tetszik tudni. És ez így helyes. Mármint reklámdramaturgiai szempontból. Emberhülyítési szempontból persze nem, de a kor zászlaja még mindig ennek áll. (Tudom, képzavar, de nekem tetszik.)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6996
Bővebben: Természetellenes apuka