• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Boldog háromság

SIÓ reklám

*************************

SIÓ MIX gyümölcslevek – 25s +++ Értékelés: 4,8/10

Mert humornak kell benne lenni. Tiszta sor. Ki mondana mást? Még a gyógyszerreklámokat is igyekezni kell humorosra venni, mert jobb vidáman haldokolni, mint szomorkodva. Nem? Na de milyen minőségű legyen az a humor? Mekkora poén legyen az a poén? Mindig abból kell kiindulni, mi tetszik a többségnek? A baj akkor van, ha azt hisszük, a nagyobb merítéshez mindig alacsonyabb színvonal társul. És ha még érthetetlen is…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. június 28
Találatok: 2429

Bővebben: Boldog háromság

0 comments
2.4k views

Reggeli szeretet

Nestle reklám

*************************

Nestle Nescafe Classic – 35s +++ Értékelés: 4,8/10

Állítólag, ha az ember sokáig ismételgeti, azaz mintegy magába hipnotizálja, hogy valamilyen állapotban van, akkor úgy is fogja érezni, hogy tényleg. Például nyugodt vagyok, nyugodt vagyok, nyugodt vagyok, nem húzom fel magam ezen a köcsög állaton, mondom, nyugodt vagyok… durrr pofán vágom, hogy a fal adja a másikat… jó, ez most nem jött be. Vagy mondjuk elfogadom a kövérségem, elfogadom a kövérségem, elfogadom a kövérségem, elfogadom a kövérségem… a feleségem nem fogadta el, elhagyott… tényleg nem mindig jön be…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. június 21
Találatok: 2899

Bővebben: Reggeli szeretet

1 comment
2.8k views

Vízben oldott filozófia

NaturAqua reklám

*************************

NaturAqua – 35s +++ Értékelés: 4,4/10

A reklámok egyik alapvető eszköze a kedves befogadó befogadásra való előkészítését célzandó, az úgynevezett felülemelkedettség érzetének előidézése. Vagyis megpróbálja kiragadni a jó rétegnézőt hétköznapi partikularitásaiból, megpróbálja megnyitni a lelkét valamiféle nembeli általánosság felé, és amikor az alany már e voltaképp katartikus állapotban fürdik, akkor kínálja oda neki a terméket, mint eme euforikusnak is mondható pillanatnyi léthelyzet bármikori előidézhetőségének zálogát. (Igen, kicsit nehéz a szöveg, de pont ezért jársz hozzám… vagy már csak jártál?)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. június 14
Találatok: 2327

Bővebben: Vízben oldott filozófia

0 comments
2.3k views

Akarsz pötty lenni?

Tejsüti reklám

*************************

Pöttyös Tejsüti szelet – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Azon gondolkodtam, ha mondjuk én építész lennék, honnan venném a formaötleteimet? Aztán azt találtam ki, egyszerűen jártomban, keltemben szinte mindent megvizsgálnék, élőt, élettelent, nem lehetne-e megvalósítani valami hasonló formát épületként? Szerintem ez a reklámalkotó kreatívokra is igaz, fogják a terméket, aztán jártukban keltükben mindent megvizsgálnak, élőt, élettelent, nem lehetne-e, mint a termékhez hasonló formát felhasználni reklámelemként. És mindig találnak ilyet.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. június 07
Találatok: 2933

Bővebben: Akarsz pötty lenni?

0 comments
2.9k views

Természetellenes apuka

Univer reklám

*************************

Univer Ketchup – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Igen, azok a bizonyos hívószavak. A jó kreatív mindig abszolút tudatában van az aktuális, mondhatni a divatos hívószavaknak, és épít is rájuk. A jó kreatívnak a szeme sem rebben bármily nagy baromság is, amire épp építenie kell. Nem az ő dolga tetszik tudni. És ez így helyes. Mármint reklámdramaturgiai szempontból. Emberhülyítési szempontból persze nem, de a kor zászlaja még mindig ennek áll. (Tudom, képzavar, de nekem tetszik.)

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. május 31
Találatok: 6996

Bővebben: Természetellenes apuka

1 comment
6.9k views
  1. Több mint kevesebb...
  2. Meglepő lepedék
  3. Fejjel lefelé az ágyban
  4. Magyarország jobban korpátlanít!

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

61. oldal / 199

  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top