• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Társítás

Győri Édes hirdetés

*************************

Győri Édes ZABfalatok – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Van a reklámoknak az a típusa, amikor a termék nem megoldást kíván nyújtani életünk bizonyos problémáira, hanem egyenesen részt kér az életünkből, mintegy személyes kontaktusba kíván kerülni velünk érzelmi síkon is. Érthető, hisz annyi tárgyat személyesítünk meg életünk során és teszünk meg társunknak a játék mackónktól az autónkig, hogy jogosan építhet az egyszeri kreatív ezen esendő személyiségjegyünkre.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 11
Találatok: 2265

Bővebben: Társítás

0 comments
2.2k views

Azanyád az anyád!

NIVEA reklám

*************************

NIVEA CELLULAR ANTI-AGE krém – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Mint azt már tanulmányaink során többedszerre is megvilágítottuk, a túlzás az egyik szükséges feltétele a reklámnak. Nevezzük nevén, voltaképp a túlzás is egyféle hazugság, vagy másképp fogalmazva túlzásnak nevezzük azt a hazugságot, amelynek ha kicsi a mértéke, akkor nem nevezzük hazugságnak, csak túlzásnak, míg ha e mérték nagy, akkor az már nem túlzás, hanem hazugság. Tudsz követni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. október 06
Találatok: 4488

Bővebben: Azanyád az anyád!

2 comments
4.4k views

Az igazi az igazi...

Vénusz vaj reklám

*************************

Vénusz vaj – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Mindenkinek igaza van a maga szempontjából. Ez egy ilyen közhelyszerű konyhafilozófiai megállapítás, utána nem kell belebonyolódni mindenféle követhetetlen és általunk felfoghatatlan vitákba. Erre analóg talán mondhatjuk, minden igazi a maga szempontjából. Vagy a magam szempontjából. Nem kell túl sokat tökölni, megmondom én neked, mi mitől igazi, és ez akármi lehet. És akármiből nagyon sok van.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. szeptember 28
Találatok: 2449

Bővebben: Az igazi az igazi...

0 comments
2.4k views

Örvényben

Zewa reklám

*************************

Zewa AquaTube toalettpapír – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tényleg nem tudom, miért vonzanak egyes reklámtípusok újból és újból, hogy különösebb figyelmet szenteljek nekik, talán pszichológushoz kéne fordulnom ez ügyben. Esetleg itt is érvényes: mutasd meg, mely reklámtípusoktól gerjedsz be leginkább, és megmondom ki vagy. Van bennem valami perverz vonzódás azt hiszem az ilyen vécés reklámokhoz, nem tudok szabadulni az efféle szennyes dolgokkal kapcsolatos dolgoktól, amelyek szennyes dolgokhoz kapcsolódnak, kapcsolódnak a dolgokhoz, kapcsolódnak…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. szeptember 21
Találatok: 2273

Bővebben: Örvényben

0 comments
2.2k views

Pörgős pezsgés

Berocca reklám

*************************

Berocca étrendkiegészítő pezsgőtabletta – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Nagyon fontos, hogy a célcsoport magára ismerjen az adott szituációban, amely valamilyen értelemben szorultnak nevezhető, és ezen szorultságból volna hivatva kiszabadítani a célcsoport tagjait az adott termék. Ebből következően nagy írók tudnának leginkább reklámokat írni, hisz ők rendelkeznek erős típusalkotó képességgel, ők képesek olyan tükröt tartani a befogadó elé, amelyben úgy ismerhetünk saját világunkra, hogy annak lényegét érthetjük meg. De valahogy mégsem a nagy írók írják a reklámokat… érthetetlen…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2015. szeptember 14
Találatok: 2216

Bővebben: Pörgős pezsgés

0 comments
2.2k views
  1. ALDImama
  2. Autós prosztata
  3. Belső másság
  4. Tégy hamburgerré!

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

58. oldal / 199

  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top