• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Mégis a cipőboltból

CCC reklám

*************************

CCC LASOCKI cipők – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Szóval persze, értem én, hogy a „direkt” reklámok idejének már leáldozott, a célközönség vizuális kultúrája már sokkal előrébb van, mintsem egyszerű árubemutatókat szemléljen, és jól elaludjon rajta, vagy kimenjen a konyhába gyorsan valami kaját összedobni a film folytatásáig. Oda kell szegezni azt a nézőt, azt a potenciális vásárlót a foteljához, hogy ne tudja levenni a szemét a látványról, a közölt információról, az új életszemléletről, a boldogság elérésének legújabb módjáról. A képi világnak izgalmasnak kell lennie. Pláne, ha valami izgalmas film megszakításáról van szó, vagy annak a valóság show-nak a megszakításáról, ahol meztelenül kell ismerkedni egy olyan luxusszigeten… nem, én nem nézem, egy barátom mesélte…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. április 12
Találatok: 2220

Bővebben: Mégis a cipőboltból

0 comments
2.2k views

A rovar nem kivételez

ENCEPUR reklám

*************************

ENCEPUR kullancs elleni védőoltás – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Végül is igen, az a jó termék, vagy másképp fogalmazva az a hálás hirdetni való, amelynek célcsoportja minden élő ember. Sok, szinte végtelen sok olyan dolgot lehet találni, amely minden emberrel előfordulhat, minden embernek van, minden ember csinálja, minden ember fél tőle, minden ember élvezi, vagy legalábbis egészen elenyészően kisszámú azon emberek csoportja, akik nem. Például nagyon kevés ember marad életben örökké, mondhatni ők nem fogalmazhatók meg célcsoportként, kihagyásuk nem okoz mérhető veszteséget. Ha ön halhatatlan, vegyen örökmozgót! Kiválló… ja…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. április 05
Találatok: 2773

Bővebben: A rovar nem kivételez

0 comments
2.7k views

Kicsit furi a gyerek...

V-TAC reklám

*************************

V-TAC LED világítás – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Azért reklám ide, reklám oda, ha színész van benne, annak illik hitelesnek lenni. Vagyis ezen kis filmecskékben sem nézhető el a gyenge színészi teljesítmény, hisz az olyannyira zavaró lehet, hogy annulálja, annulálhatja a reklám üzenetét. Annulálni pedig nem szabad, mert az annulálja a reklámba befektetett anyagiak értékesülését, az meg annulálja a befektető jókedvét. Nagyon tetszik nekem ez az annulál szó. Örülök, hogy használhattam. Remélem, sokszor fogom még használni. Nem, a sárgát már bevettem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. március 28
Találatok: 2234

Bővebben: Kicsit furi a gyerek...

0 comments
2.2k views

Töprengető

SAMSUNG - TELEKOM reklám

*************************

SAMSUNG GALAXY - TELEKOM – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Tényleg jók ezek a gondolkodásra serkentő reklámok. Nem hagyják lustálkodni az agyat. Kérdéseket tesznek fel, amelyek általában lényegiek, mondhatni filozofikusak, az élet értelmét kutatók. Nagyon helyes, nehogy már agyhalott manipulált fogyasztói legyünk a fogyasztói társadalom által fogyasztásra felkínált termékeknek. Tessék gondolkodni! Na azért persze módjával. Olyan kérdést még nem hallottam reklámban, vajon miért hagyjuk magunkat a reklámok által hülyére venni?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. március 20
Találatok: 2353

Bővebben: Töprengető

0 comments
2.3k views

Filozofáljunk kicsit

Guttalax reklám

*************************

Guttalax hashajtó cseppek – 20s +++ Értékelés: 4,4/10

Sokszor beszéltünk itt már arról, mennyire nagy hülyeség már szép nőkkel mindenféle pisi-kakis dolgokat reklámozni. Mondhatni ez már egy lerágott csont itt nekünk. De egyrészt minden lerágott csonton lehet még egy kis húscafatot találni, másrészt minden témát tovább lehet gondolni kicsit. Hovatovább akár a csillagos égig. Egy ilyen hashajtó például elvezethet minket a kultúra bölcsőjébe, mondjuk a Tigris és Eufrátesz vidékére, feltéve a kérdést, vajon ők mit csináltak székrekedés esetén? Na erre találj ki valamit Lajoskám, iszonyú pénzeket fogunk keresni vele…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. március 13
Találatok: 2669

Bővebben: Filozofáljunk kicsit

0 comments
2.6k views
  1. Kerülőút
  2. Zavar a kekszben
  3. Érzéki pudingság
  4. Bulichips

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

53. oldal / 199

  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top