• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Szemét egy kísérlet

ambi pur reklám

*************************

ambi pur légfrissítő – 20s +++ Értékelés: 3,6/10

Erről a termékről már elmélkedtünk egy helyütt, ráadásul teljesen hasonló megközelítéssel dolgoztak ott is a kedves alkotók, de hát a gondolatok csak úgy özönölnek a fejemből, miért ne özönölhetnének tovább még akkor is, ha egyszer már ezzel a termékkel kapcsolatban özönöltek. Özönölésben jó vagyok, különösen, ha mindenféle értelmetlenségekről kell előadást tartani. Tényleg tök jó volnék kreatívnak, sok, úgymond termékkísérleti elrendezést tudnék kitalálni, amitől tökre kifeküdne mindenki… tökre…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. augusztus 10
Találatok: 2263

Bővebben: Szemét egy kísérlet

0 comments
2.2k views

A törülköző fetisiszta

BONUX reklám

*************************

BONUX 3 in 1 mosópor – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Ezen mosópor kalandjairól már több helyen írtunk (jobbra fent kis nagyító, ott van a keresőmező), de hát vannak olyan termékek, amelyek egészen különleges storyboard-ok megalkotására ihletik a kedves kreatívokat. Hogy mi a titkuk, nem tudom. Ezek ilyen termékek és kész. Úgynevezett hülyeség generáló termékek. Márpedig a mosópor az ilyen típusú termékek zászlóshajója, már ha szabad ezzel a képzavarral élnem. Egyébként miért ne volna szabad? Ez az én blogom, azt csinálok, amit akarok. Így veled is. Kényem-kedvem szerint. Frászban vagy most, mi?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. augusztus 02
Találatok: 3848

Bővebben: A törülköző fetisiszta

0 comments
3.8k views

Vaginális tévedés

IDELYN reklám

*************************

IDELYN Beleima Effect hüvelytabletta – 35s +++ Értékelés: 5,0/10

Az egészségügyi vonatkozású reklámok általában nagyon meghatározott célközönséget igyekszenek megszólítani, mondhatni a felkeltendő igény szempontjából szinte a legszorosabban szűkíti le potenciális vásárlók körét, mégpedig abban a reményben, hogy ennek ellenére egészségügyi szempontból az adott igény mégis épp elég széles réteget érint, vagy érinthet valamikor. Készüljön fel tehát a kedves befogadó, és tervezzen előre. Én nem így teszek, hanem adott esetben inkább megkérdezem a kezelőorvosomat, vagy a gyógyszerészemet…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. július 22
Találatok: 4839

Bővebben: Vaginális tévedés

0 comments
4.8k views

Merevítő nélküli nő

intimissimi reklám

*************************

intimissimi Gioia push up melltartó – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Indirekt reklámnak nevezzük az olyan termékismertetőt, amelynek célcsoportja érdekes módon nem a terméket közvetlenül felhasználó potenciális alanyokból áll, hanem amelynek célcsoport elemeiben olyan határozott elképzelés alakul ki a termék lehetséges fogyasztóival kapcsolatban, hogy ennél fogva bennük erős vásárlási késztetés jelenik meg a szóban forgó termék iránt, amely késztetés egyszersmind erős elvárássá is konvertálódik a lehetséges fogyasztó felé a termék fogyasztására vonatkozóan. Ez a meghatározás a vizsgán belépő kérdés lesz.

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. július 15
Találatok: 2018

Bővebben: Merevítő nélküli nő

0 comments
2k views

Hálószobai tapsikolás

Provident reklám

*************************

Provident MAXI kölcsön – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Hogy kinek mi a jópofa, a vicces, vagy humoros, az igen változó, személyiségfüggő dolog. De ha nem volnánk mégis valamelyest egyformák viselkedésformáinkban, ha nem volnának hasonló válaszaink hasonló helyzetekben, ha mindenkinek teljesen kiszámíthatatlanok lennének a reakciói a közösségben, a társadalomban, akkor az evolúció már rég kirostált volna bennünket már akkor, amikor még az emberré válás határán megpróbáltunk volna csoportokat, hordákat, törzseket alkotni. Na meg olyan tudomány sem létezne, mint mondjuk a pszichológia. Hát nem is tudom…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. július 07
Találatok: 2350

Bővebben: Hálószobai tapsikolás

0 comments
2.3k views
  1. Közösmagyar sör
  2. Horányzongó
  3. Energia kívül belül
  4. Mr. Bean Csang

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

50. oldal / 199

  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top