ambi pur reklám
*************************
ambi pur légfrissítő – 20s +++ Értékelés: 3,6/10
Erről a termékről már elmélkedtünk egy helyütt, ráadásul teljesen hasonló megközelítéssel dolgoztak ott is a kedves alkotók, de hát a gondolatok csak úgy özönölnek a fejemből, miért ne özönölhetnének tovább még akkor is, ha egyszer már ezzel a termékkel kapcsolatban özönöltek. Özönölésben jó vagyok, különösen, ha mindenféle értelmetlenségekről kell előadást tartani. Tényleg tök jó volnék kreatívnak, sok, úgymond termékkísérleti elrendezést tudnék kitalálni, amitől tökre kifeküdne mindenki… tökre…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2263
BONUX reklám
*************************
BONUX 3 in 1 mosópor – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Ezen mosópor kalandjairól már több helyen írtunk (jobbra fent kis nagyító, ott van a keresőmező), de hát vannak olyan termékek, amelyek egészen különleges storyboard-ok megalkotására ihletik a kedves kreatívokat. Hogy mi a titkuk, nem tudom. Ezek ilyen termékek és kész. Úgynevezett hülyeség generáló termékek. Márpedig a mosópor az ilyen típusú termékek zászlóshajója, már ha szabad ezzel a képzavarral élnem. Egyébként miért ne volna szabad? Ez az én blogom, azt csinálok, amit akarok. Így veled is. Kényem-kedvem szerint. Frászban vagy most, mi?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3848
Bővebben: A törülköző fetisiszta
IDELYN reklám
*************************
IDELYN Beleima Effect hüvelytabletta – 35s +++ Értékelés: 5,0/10
Az egészségügyi vonatkozású reklámok általában nagyon meghatározott célközönséget igyekszenek megszólítani, mondhatni a felkeltendő igény szempontjából szinte a legszorosabban szűkíti le potenciális vásárlók körét, mégpedig abban a reményben, hogy ennek ellenére egészségügyi szempontból az adott igény mégis épp elég széles réteget érint, vagy érinthet valamikor. Készüljön fel tehát a kedves befogadó, és tervezzen előre. Én nem így teszek, hanem adott esetben inkább megkérdezem a kezelőorvosomat, vagy a gyógyszerészemet…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4839
intimissimi reklám
*************************
intimissimi Gioia push up melltartó – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Indirekt reklámnak nevezzük az olyan termékismertetőt, amelynek célcsoportja érdekes módon nem a terméket közvetlenül felhasználó potenciális alanyokból áll, hanem amelynek célcsoport elemeiben olyan határozott elképzelés alakul ki a termék lehetséges fogyasztóival kapcsolatban, hogy ennél fogva bennük erős vásárlási késztetés jelenik meg a szóban forgó termék iránt, amely késztetés egyszersmind erős elvárássá is konvertálódik a lehetséges fogyasztó felé a termék fogyasztására vonatkozóan. Ez a meghatározás a vizsgán belépő kérdés lesz.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2018
Provident reklám
*************************
Provident MAXI kölcsön – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Hogy kinek mi a jópofa, a vicces, vagy humoros, az igen változó, személyiségfüggő dolog. De ha nem volnánk mégis valamelyest egyformák viselkedésformáinkban, ha nem volnának hasonló válaszaink hasonló helyzetekben, ha mindenkinek teljesen kiszámíthatatlanok lennének a reakciói a közösségben, a társadalomban, akkor az evolúció már rég kirostált volna bennünket már akkor, amikor még az emberré válás határán megpróbáltunk volna csoportokat, hordákat, törzseket alkotni. Na meg olyan tudomány sem létezne, mint mondjuk a pszichológia. Hát nem is tudom…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2350
Bővebben: Hálószobai tapsikolás