Burger King reklám
*************************
BURGER KING double chili cheese burger – 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Vannak ilyen kedves kis jópofaságok, apró vidám pillanatok, mosolygós hangulatok típusú reklámok, néhány másodpercesek, felvillan egy vidám helyzet, egy kedélyes pillanat, néhány jókedvű, laza figura, esetleg állat, vagy növény, vagy tárgy, vagy fogalom, vagy akármi, és valahogy használják a terméket. Na persze valamely terméksajátosság, megkülönböztető termékjegy azért látszódjon, mert különben minek. Vagy csak a hangulat, az is elég. Ha felkened magadra, ha beveszed, ha ráülsz, ha megveszed, ha megeszed, elmegy az eszed. Ilyen jó lesz a hangulatod…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4816
simple reklám
*************************
simple on-line szolgáltatás vásárlás – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Ha a brand név önmagában is jelent valamit, vagyis nem valamiféle mozaikszó, vagy egyéb költemény, akkor kézenfekvőnek látszik abból kiindulni, vagyis a jelentése köré felépíteni a reklámot is. Annál is inkább, mert nyilván a jelentésnek köze lehet a termékhez, és/vagy annak valamely attribútumához. Már hogy hülyeség lenne, ha nem lenne köze. Persze vigyázni kell a névadásnál. Például a konyhakés márkánk neve azért ne legyen healer (gyógyító), de killer (gyilkos) se…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2068
MEDVE sajt reklám
*************************
MEDVE sajt ömlesztett sajt – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Ha jól emlékszem, már kétszer is rugóztam ezen kerek termék reklámjain, de mivel csak a termék azonos, a reklámja nem, így hát megint új alapanyaggal tud szolgálni. Ez a reklám a reklámok azon nagy családjába tartozik, amely megpróbálja valamilyen mély, meleg emberi érzés hangulatát felidézni, és ha ez a hangulat már mintegy beborítja a kedves befogadót, akkor igyekszik a hírbe hozandó terméket e boríték alá beszuszakolni. Hátha beleolvad maga a termék is abba a mély meleg emberibe, mintegy örökre beleszervülve, és egyúttal nélkülözhetetlenné válva.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2061
m&m reklám
*************************
m&m’s csokoládé pasztilla – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Aki gyakran néz reklámot, mondhatni a reklámokon csügg, annak egy-egy bevezetett, kampányhoz kapcsolható karakter, figura, szimbólum megjelenése máris üzenettel bír. Írtuk már többször, ők az úgynevezett beetetett befogadók, akik immáron hosszú tréning múltra tekinthetnek vissza az adott brand-re vonatkozólag, tehát elég nekik pusztán az emlékeztetőt beadni, akárcsak a tetanusz oltás esetében, miután rozsdás szegbe lép valaki mezítláb. Szerintem a hasonlat nem sántít…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3247
Bővebben: Lázadás a kredencben
ACC reklám
*************************
ACC® LONG pezsgőtabletta – 35s +++ Értékelés: 4,2/10
Ha a termék gyógyszer, amivel értelemszerűen egy betegséget kell legyőzni de legalábbis megelőzni, akkor ugye adja magát a harc fogalma, mint asszociáció. Ha neked nem adja magát, akkor semmi esetre se menjél reklámcsinálónak, de még pszichológusnak se. Reklámpszichológusnak se. De ha adja, és reklámcsináló vagy, akkor a feleket nyilván valahogy meg kell személyesíteni, ha lehet, viccesen, hadd nevessen az a szegény beteg…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 6696