OMNIA reklám
*************************
– kávé – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Mint a paraziták, úgy kapaszkodhatnak fel a nagy, mély, alapvető emberi érzésekre, érzelmekre a reklámozandó termékek üzenetei, vagyis ily módon szeretnék a „gazdatest” – a mély emberi érzelem – energiáit a maguk hasznára fordítani, az üzenet erősségét ezáltal is megnövelni. Régi trükk ez a reklámvilágban, de vigyázni is kell vele, nehogy röhejességbe forduljon az egész az ellenkező hatást elérve így. Hacsaknem épp a velőtrázó viccesség elérése volt a koncepció. Hacsaknem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3919
Bővebben: Az összetartó elixír
Vodafone reklám
*************************
– Pass csomag – 45s +++ Értékelés: 4,0/10
Vannak az úgynevezett ezen tökre eldobom az agyam típusú reklámok. Itt a szereplők olyan hülyék, hogy az embernek sírni volna kedve, már ha egyáltalán nézne reklámokat, illetve ha mégis valamilyen oknál fogva egy légtérbe keveredne velük, valamiért megakadna a szeme rajtuk. Na jó, egy fogorvosi váróban, halálos rettegés közepette az ember igyekszik mindenbe megkapaszkodni ami azt üzeni, van élet a fogorvosi szék után. OK, alapítsunk új kategóriát, legyen a te neved mától kezdve fogorvosi váró kategória…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2458
ARANY ÁSZOK reklám
*************************
– sör – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
És még mindig gondot jelent nekem az értelmezés. Vagy már gondot jelent nekem az értelmezés ebben a korban. Szóval úgy elsőre sokszor nem értem. Igaz, lassú gondolkodású vagyok. Ez azt jelenti, hogy úgy kb. harmadjára már felfogom a koncepciót, be tudom azonosítani a szereplőket, értem az üzenetet, vagy legalábbis a szándékot, milyen üzenetet szerettek volna átadni. Sokszor az segít, ha egy kampány több darabját is megnézem. De mi van, ha a szerencsétlen potenciális vásárló eddig csak a kampány egyetlen darabját látta? Tök katyvasz, de a végén úgyis megmutatják a terméket szerencsére…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2905
CBA reklám
*************************
– akciós termékek – 3x15s +++ Értékelés: 4,6/10
Több olyan reklám típussal is foglalkoztunk itt már tudományos munkásságunk során, amely típusok főbb jellemzője egy, vagy esetleg több nagyon karakteres, kissé groteszk figura megteremtése, amely figurák így egy kampány alapfiguráit is képezhetik. A figurákból ennél fogva nagyon hamar úgynevezett internetes mém kerekedhet, és mint ilyen, azonnal táptalajává válhat – már ha szabad ezzel a képzavarral élnem – a különféle vonatkozó paródiáknak is. Ez persze nem zavarja az alkotókat, sőt! Ahogy nyilván az én cikizésem sem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2373
Lidl reklám
*************************
– ruházati cikkek – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Célcsoportot megfogalmazni egy reklámfilmben nem könnyű. Szépen végig kell gondolni minden apró mozzanatot, nehogy az addig nagy gonddal felépített bizalom kártyavárként omoljon össze valami meggondolatlan tizedmásodperc miatt. Na persze, ha ez így menne, soha senki nem tudna bevételnövelő hatást elérni ezzel a terméknépszerűsítő műfajjal. Egészen biztosan minden reklámban van néhány bizalomromboló tizedmásodperc, de szerencsére a kedves befogadó nem igazán érzékeny a tizedmásodpercekre. Csak én. Ezért nem hatnak rám a reklámok. Szerintem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1893