Heineken reklám
*************************
– 0%-os sör – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
A közbeszédre rá kell ülni. Már úgy értem, éles füllel kell hallgatóznia a reklámalkotónak, miről szól a köz, mintegy csüggenie kell a köz ajakán. Tematizálnia kell reklámüzenetét, kvázi hozzá kell szólnia ahhoz, amit a köz éppen tárgyal, vitat, megbeszél, vagyis ami a közt éppen érdekli, mondhatni közérdeklődésre tart számot. Lehetőleg persze úgymond a jó oldalon kell érvelnie, talán mert az emberek többsége jó, és hát ugye az üzlet az üzlet. Különben is, hogyan nézne ki mondjuk egy homofób sör…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2073
Milli reklám
*************************
– krémtúró – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Valaki azt mondta erre a reklámra, amit éppen szét akarok cikizni, hogy kedves reklám. Egy másik meg azt mondta, tök jó a zenéje. Akkor ez egy jó reklám? Egy rövid pillanatra önkritikát gyakoroltam, de gyorsan elmúlt. Nem, természetesen nem arról van szó, hogy a pozitívan nyilatkozó befogadók hülyék, és én vagyok az okos, hanem… vagy mégis? Öreg, figyelj, ha nem bírod a nagyképű, beképzelt, arrogáns pofámat, el lehet tolni a biciklit. Egyébként lehet, kedves, meg tök jó a zenéje, de holnapra nem fogod tudni, mit is reklámoz. Na mibe…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2797
Bővebben: Sok kis öröm sokra megy
Nivea reklám
*************************
– Q10 Plus nappali arckrém – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Van aztán az a reklámtípus, ahol amúgy kifogástalan állapotban lévő, és amúgy is irigylésre méltó, amúgy emberek győzködik a kedves potenciálist arról, ezen kivételes állapotuk éppen hogy a terméknek köszönhető. Ezt persze így direktbe senki sem hiszi el, de mégis, szinte láthatatlanul, de megnövekszik bennünk a termék iránti bizalom. Kissé pesszimistábbaknál már csak azért is, mert lám, ezeknek a minta embereknek sem lett semmi bajuk tőle. Már ha elhisszük, tényleg ezt használják…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1801
finish reklám
*************************
– mosogatógép tabletta – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Ma már a reklámalkotóknak kínosan ügyelniük kell arra, nehogy megsértsenek valamilyen reklámetikai és/vagy jogi előírást, szabályozást, törvényt. Nem szabad nekik, mert akkor tisztességtelenül szereznének üzleti előnyt a termékeknek, illetve azok előállítóinak. Na meg maguknak. És ugye ez megengedhetetlen, nem is csinálnak ilyet ma már a reklámozók. Ilyet nem, csak másmilyet. Apró betűset. Ugyan ki fogja azt elolvasni. Banknál azért nem, mert rengeteg, reklámnál azért nem, mert a hülye fejeddel nem vagy képes 3 másodperc alatt felfogni, mit is ír. Észre se veszed…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1840
BÉRES reklám
*************************
– Magnézium 250 mg + B6 – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Úgy tűnik, Magyarország jól el van látva humordús emberekkel, így bőven jut ötlet a reklámipar számára is. A reklámok túlnyomó többsége ugyanis úgymond vicces, vagyis igen nagy igény van olyan elmékre, akik képesek viccességek előállítására. Én is ilyen vagyok – jegyzem meg szerénykedés nélkül, mintegy objektíven – ezért is igyekeztem viccességemet felajánlani számos reklámipari cégnek. Ezt általában nagyon viccesnek találták, vagyis szerintük vicces, hogy szerintem a viccességem vicces. Az alábbi példa is igazolja, mennyire nem tudnék felnőni ehhez a minőséghez…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2568