Medosan reklám
*************************
Medosan Fahéj Plus tabletta – 40s +++ Értékelés: 4,0/10
Na és hogyan reklámozzunk csodaszert? Csodaszerből ugyanis végtelen fajta létezik, szinte belefullad a föld a sok csodaszerbe. Mondhatnám, ahová lépek, ott csodaszer terem. Ebből következően már nem létezik betegség a földön, és mindenki halhatatlan. Kivéve azok, akik nem hisznek a csodaszereknek, és bedőlnek a gonosz, népírtó, pénzéhes gyógyszergyárak hazug propagandájának. De hát ugyebár hadd hulljon a férgese…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3090
Libresse reklám
*************************
Libresse Ultra egészségügyi betét – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Ha valami sokszoros, akkor biztos jobb, mint az egyszeres. Mondjuk a legtöbb esetben. Ha valami rossz a sokszoros, akkor ott az egyszeres a jobb. Persze a reklámok mindig valami jót kínálnak, tehát ha az sokszoros, akkor elvileg nagyobb a bizalom gerjesztő hatásfoka. Mert egyszeres ugye bárki lehet, de sokszoros az csak ez a termék. Továbbá építünk az egyet fizet, sokszorost kap nevű ősi lelki hatásmechanizmusra. Tehát reklámban legyél mindig sokszoros. Vagy többszörös. De soha ne a legkisebb közös…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2453
Teletál reklám
*************************
Teletál Ételfutár – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egy jó ötlet mindent visz. Még azt is, amit reklámozunk. Csak a szépre emlékezünk, pontosabban a jó ötletre. Lásd MÜSZI. (Ha nem látod, guglizd meg.) Egy rossz ötlet is mindent visz. Ha annyira rossz, hogy azért emlékszel rá. Ha szeretnéd, mégis emlékezzenek valahogy a termékre is, tedd a termék nevét a rossz ötlet szerves részévé, és akkor nagy ravaszul mégis emlékezni fog rá a kedves potenciális vásárló. Hacsak be nem indul a csak azért se reakció a bosszankodásból kifolyólag…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2585
KINLEY reklám
*************************
KINLEY üdítő italok – 15s +++ Értékelés: 4,4/10
Írtuk már, a reklámok néhány másodperce nem arra való, hogy a kedves befogadóban mély filozófiai gondolatsorokat ébresszen, mindössze egy érzést, egy hangulatot kell sugároznia, ami kellemesen összekapcsolható, illetve összekapcsolandó magával a termékkel. És ha ez a pavlovi reflexív kialakul, máris be van programozva a potenciális az adott terméket megvásárlandó. Hidd el, rengeteg ilyen apró program fut éppen a te fejedben is. Nem, az enyémben nem. Nekem tényleg szükségem van arra a 7-es iphone-ra…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3602
TENA reklám
*************************
TENA férfibetét akaratlan vizeletvesztésre – 50s +++ Értékelés: 4,6/10
Végül is ez az igazi magasiskolája a reklámszakmának, amikor kifejezetten válogatott undorítóságok elleni megoldásokat kell vonzóvá tenni. A múló, mulasztható bántalmak még csak hagyján, hisz a terméket alkalmazva azok többnyire elmúlnak, és egy ismét szalonképes, undorítóságoktól mentes ember marad utánuk. Persze most nem a lelkiekről beszélek, bár talán egy pszichiátriai magánklinika reklám szólhat akár erről is. Az igazi kihívás a krónikus undorítóságokra való termékekhez szalonképes reklámot szerkeszteni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2617
Bővebben: Tökéletes férfi kis hibával