• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Alakformálás ivartalanoknak

Friskies reklám

*************************
Friskies-PURINA macskatáp – 15s +++ Értékelés: 3,8/10
Egy reklámkampányba bele kell születni, úgy értem, ha nem látod minden darabját, nem értesz belőle egy hangot sem. Mint egy tévésorozat, ahol az epizódok megértéséhez követned kell a karakterek sorsát, fejlődését, emberré válást, vagy épp ellenkezőleg, elállatiasodását, és emlékezned kell a cselekmény szövevényes szálaira, különben érthetetlen információtömeg lesz számodra az egész. Nálam az a gond, hogy velem ez nem csak sorozatok esetében, hanem mozifilmeknél is gyakran előfordul. Ilyenkor mások csodálkoznak, mit lehetett ezen nem érteni? Akkor is én vagyok a zseni…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. október 31
Találatok: 2092

Bővebben: Alakformálás ivartalanoknak

0 comments
2k views

A belső ellenzék

PENNY MARKET reklám

*************************
PENNY MARKET – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A szupermarketeket úgy kell reklámozni, hogy azok szuperek. Azért szupermarket ugyebár. Vagy nem azért. Mindegy. A lényeg, azt kell mondani, hogy a mi szupermarketünkben minden olcsóbb, és jobb. Na de a többiek is ezt mondják. Épp ezért kell a mi reklámunknak sokkal jobbnak lennie, mint a többiekének. Ez is legyen olcsóbb és jobb. Persze ilyen nincs, csak drágább, de jobb. Persze többnyire inkább drágább és rosszabb. De talán az övék még rosszabb…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. október 23
Találatok: 2571

Bővebben: A belső ellenzék

0 comments
2.5k views

A szív mindig szív...

PANANGIN reklám

*************************
PANANGIN Forte filmtabletta – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Vannak nagyon hálás témák, amelyekkel kapcsolatban nagyon tehetségtelen kreatívnak kell lenni ahhoz, hogy semmi se jusson eszünkbe róluk. Persze olyan, hogy nagyon tehetségtelen kreatív nyilvánvalóan nem létezik, hiszen akkor nem lenne kreatív, nem fogadta volna őt be a reklámszakma. És mivel nincsenek tehetségtelen kreatívok, a reklámok mindig nagyon jók. Ezért okafogyott reklámcikiző blogot írni. Az itt látható immáron több mint 750 cikk is mind dicséri a reklámokat…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. október 14
Találatok: 3501

Bővebben: A szív mindig szív...

0 comments
3.5k views

Izmos tusfürdők

Old Spice reklám

*************************
Old Spice CITRON és TIMBER tusfürdők, dezodorok – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Persze az is lehet egy módszer, hogy a termékportfólió egyes elemeit egymással versenyeztetjük, így hangsúlyozva, mi a legkülönbözőbb igényeknek is meg tudunk felelni, a legkülönfélébb ízléseket, stílus követelményeket is ki tudjuk szolgálni, vagyis valójában nem a termékeink versenyeznek egymással a minőségüket illetően, hanem voltaképp ti vitatkoztok, melyikkőtök stílusa a menőbb. Nálunk azonban senki sem veszít… hú, de jó szlogen… mit fizetsz?

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2016. október 06
Találatok: 2283

Bővebben: Izmos tusfürdők

0 comments
2.2k views

A kontaktlencseszűz

AIR OPTIX reklám

*************************

AIR OPTIX kontaktlencse – 25s +++ Értékelés: 4,4/10

A vígjátékok egyik alapeszköze a félreértés. Az mindig poén, amikor ugyanazokon a szavakon, mondatokon, vagy akár szituációkon az egyik értelmező teljesen mást ért, mint a másik. Mert lehet úgy is érteni. És akár pozitív, akár negatív értelmű a félreértés, mindenképpen vicces. De lehet az a félreértés egyszerűen csak más témájú, súlyosabb, vagy könnyedebb, illetlenebb, vagy épp túlságosan is illendőbb. A lényeg a két értelmező alapvetően eltérő értelmezése. Nálam ez sokszor értelmezhetetlenséget jelent…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2016. szeptember 27
Találatok: 2395

Bővebben: A kontaktlencseszűz

0 comments
2.3k views
  1. A szürke 3 árnyalata
  2. Személyes személyi kölcsön
  3. Festékes szuperhősök
  4. Ikerparadoxon

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

48. oldal / 199

  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top