Soproni reklám
*************************
Soproni sör – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Ha már egyszer elköteleztük magunkat egy koncepció mellett, illetve ha már egyszer egy koncepció sikert sikerre halmoz az eladás területén, akkor ugyebár járt koncepciót járatlanért el ne hagyj. Ráadásul, ha ez a koncepció olyasmit lovagol meg, úgyis mint konjunktúra lovag, amely egy ország történelmének szinte minden korszakában többé-kevésbé kurrens, akkor szinte biztos a siker. Már ha igaz, hogy bárki is pont az erre építkező reklámok láttán fogyaszt mondjuk több ilyen sört. De hát én nem vagyok szakember, ráadásul nem is nagyon vagyok (meg)vezethető nemzeti érzületeimnél fogva…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2602
UPC reklám
*************************
Horizon Go UPC csomag – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Lehet az is egy módszer, hogy kétségbe ejtjük a kedves rétegnézőt, mi a f… fenét is mondanak itt? És mivel egyszerűen többszöri meghallgatás után sem érti, kínzó szükségét érzi a rejtély kiderítésének. Ezáltal alaposan beássa magát az internetbe, amíg ki nem deríti az igazságot. De addigra már régen csapdába esett, hisz a kedves befogadó így mintegy önként és dalolva tette magáévá a hirdető által belé tölteni szándékolt üzenetet. Ügyes…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2419
MVM reklám
*************************
MVM Magyar Villamos Művek – 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Az elgondolkodtató reklámokat azért szeretem, mert elgondolkodtatnak. Alapvető kérdésekről gondolkodtatnak el, olyan kérdésekről, amelyekkel közvetlenül csak a tudomány és/vagy a filozófia frontvonalában küzdők szembesülnek. Mi többiek, csak megpróbáljuk követni őket, megpróbáljuk érteni, hol is tart ma az emberiség. Sajnos ezen „frontharcosok” többnyire nem képesek elmagyarázni a nép egyszerű nyelvén azon legújabb kihívásokat, amelyekkel az emberiség éppen szembesül. Szerencsére itt vannak nekünk a kreatívok, a reklámok avatott alkotói. Ők beszélik a nyelvünket. Ez a szakmájuk…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2168
SNICKERS reklám
*************************
SNICKERS szelet – 30s +++ Értékelés: 5,2/10
Az a jó a reklám ötletelésben, hogy az ötlet, mint olyan, tetszőlegesen vad lehet. Tehát nem kell attól félni, hogy a túlságosan vad ötlet mintegy agyonvágja a sztorit, mert egyrészt arra nincs is idő, másrészt mivel nincs is idő, azonnal meg kell lepni a kedves befogadót, hogy a figyelme jól fel legyen keltve neki. Mondjuk ha egy novellában a férfi épp azon vívódik, hogyan mondja meg szerelmének, hogy szereti, és ekkor jön egy sárkány, és megmondja helyette, ez abszolút érdektelenné teszi a továbbiakat. De persze ha a lángokádó közben mosószert is ajánl…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2190
finish reklám
*************************
finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2291