CONCORDE reklám
*************************
CONCORDE ALAPKEZELŐ – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Kerülőútnak, pontosabban kreatív, vagy storyboard kerülőútnak azt nevezzük, amikor egyáltalán nem bajlódunk a termék előnyös és/vagy megkülönböztető tulajdonságainak taglalásával, hanem úgynevezett tekintélyelvű érvelést használunk. Hogy nincs is ilyen fogalom a reklámszakmában? Mert én magam vagyok a fogalom ebben a szakmában! A fogalom én vagyok, mondta egy király valahol, valamikor. Vagy valami hasonlót. Úgyhogy ne vitatkozzá mán velem amíg szépen vagyok…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2336
TUC reklám
*************************
TUC keksz – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Tényleg zavarban vagyok, amikor nem értek egy reklámot. Úgy értem, hogy nem értem a sztorit. Nem ritka eset ez az esetemben. Olyannyira nem ritka, hogy már-már gyanús, talán mégis velem van a baj. Ráadásul sokszor az úgymond normál filmekben sem mindig tudom követni az eseményeket, sokszor összekeverem a szereplőket például. Na most a reklámok esetében talán nem kéne hogy zavarjon, mert az csak egy reklám. Ha legalább az lejön nekem, hogy mi a termék, annál többet már nem is kívánhatok magamnak. Szerencsére ez sokszor sikerül, a demenciám még engedi… egyelőre…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2910
Dr.Oetker reklám
*************************
Dr.Oetker Csoki Flört krémpuding – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Az erotika behívása a reklámokba, alap. Voltaképp bármilyen termék reklámjának összetevője lehet, még az olyanoknak is, mint például egy hashajtó, mert mint már láttuk, az ilyesféle termékeket is sokszor szép nők reklámozzák. Ki tudja miért. Ugyanis nekem ilyenkor elmegy a kedvem a szép nőtől. Ki tudja miért. Talán mert idős öreg beteg bácsi vagyok? Nem, mindez talán nem vagyok, és nem is megy el a kedvem a szép nőktől ilyenkor. Csak valahogy a pisi-kaki szex nem az én asztalom…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2272
Lay's reklám
*************************
Lay’s chips – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Nem tudom miért zavar a reklámok sztereotípiákból való építkezése, hiszen mi másból is építkeznének. Mivel a sztereotípia azért sztereotípia, mert a sokságból emel ki egyformaságokat, sémákat, ha tetszik, és itt ugyebár a sokságon van a hangsúly. A kedves reklámozó a sokságnak óhajtja eladni áruját, ezért hát értelemszerűen épül be a sztereotípia a reklámokba. Így szabályos a dolog. És vélhetőleg csak a kisebbségnek borsódzik a háta a tőle, a többség meg vesz rögtön ilyen csipszet. Chipset. Chip-szet. Chipszet. F@sz tudja hogy kell írni…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2511
FRoSTA reklám
*************************
FRoSTA Arany halrudak – 20s +++ Értékelés: 3,6/10
Hatásos, ha a reklámba olyan elemeket illesztünk, amely a kedves néző valamely elfojtott vágyát jeleníti meg. Természetesen itt most nem valami nagyon durvára gondolok, mint például a sorozatgyilkosság, vagy a nekrofília, nekem ilyesmi eszembe sem jut, még példának sem szoktam felhozni, hanem valami enyhébb, mint például a tortadobálás, vagy a főnök pofájába ordítás, ilyesmi. Ezek mind alkalmasak arra, hogy a kellemesség érzetét keltsék, így kapcsolva pozitív érzelmet a termékhez.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2205
Bővebben: Polcsöprés halrúddal