Budapest Bank reklám
*************************
Budapest Bank Személyi Kölcsön – 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Vajon miért hatásosabb, ha valamit versben hallunk? Pontosabban miért hatásosabb, ha valamit versben hallunk, de az nem egy vers, pontosabban az nem egy költemény, hanem valamiféle információközlés? Pontosabban... na jó, akkor máshogy… Tehát ha költeményt hallunk, az többnyire csak akkor gyakorol ránk valamilyen hatást, ha tudatosan éppen költeményt akarunk hallani, vagy olvasni. Egyébként nem kapjuk fel rá a fejünket. Na de ha egy reklámban…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2649
MOL reklám
*************************
MOL TV reklám – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Nincs izgalmasabb feladat annál – gondolom – mint amikor új, átfogó kommunikációs koncepció kidolgozására, és új imázsfilm elkészítésére kap megbízást egy reklámcég. Hajrá, mozgassuk meg a fantáziánkat, hisz itt most nagy volumenű megrendelés sorozatról lehet szó, ha sikeresen megoldjuk a feladatot. Persze előbb meg kell tudnunk mi a vezérfonal, mi lesz a mi kis üzenetünk, mivel fog most kedveskedni ez az aranyos nagy cég a népnek?
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2857
Vodafone reklám
*************************
Vodafone Family csomag – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Persze hogy nem kell egy reklámban feltétlenül egy az egyben azt bizonygatni, az ábrázolt probléma csak ezzel és csakis ezzel a termékkel oldható meg, elég mindössze utalni a tevékenységre, amelynek kapcsán ezt a terméket szoktuk használni, vagy ha nem szoktuk, hanem valami hasonlót, akkor inkább ezt, mert ez sokkal praktikusabbnak látszik, mint a hasonló. Tehát egyrészt lehet úgymond a márkán belül mozgatni a kedves felhasználói tömeget egy inkább átalánydíjas termék felé, mert az ugyebár a biztos pénz, vagy esetleg márkán kívüli potenciálisokat behozni a márkába.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3414
baba testápoló reklám
*************************
baba testápoló – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egyébként talán nem is rossz az, ha csak a végén derül ki, voltaképp mit is reklámozunk. Ez a stílus ugyanis szépen belesimul a ma divatos írásos, képi és verbális felvezetési stílusba, vagyis amikor csak hosszas ismertetés, méltatás, bevezetés, stb. után világosítjuk fel a kedves befogadót, voltaképp kiről, miről is van szó. És akkor mi ezt jól megszoktuk. Tehát amikor például azt halljuk, most egy olyan valakiről lesz szó, aki… és aztán hosszas ecsetelése következik a valaki ismérveinek, te meg találgatsz, akkor te nem leszel ideges. Te nem, de én nagyon…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2036
Bővebben: Mi lenne, ha nagy leszek...
MKB Bank reklám
*************************
MKB Bank – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Igen nagy családja a reklámoknak az a típus, amelyről már itt is többször megemlékeztünk, ahol egyszerűen egy nettó baromságot kötünk össze a termékismertetővel, teljesen függetlenül attól, hogy a kettőnek bármiféle köze is lenne egymáshoz. Itt ugyanis a nettó baromság pusztán figyelem felkeltési célokat szolgál, és elég szimplán átkötni egy értelmetlen, közömbös mondattal a fő üzenetre, mert a kedves befogadó biztosan nem fog hosszan eltöprengeni azon, vajon mi zavarta egy picit az értelmezésben.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2249
Bővebben: Zongoraeső előrejelző