• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Vers mindenkinek

Budapest Bank reklám

*************************

Budapest Bank Személyi Kölcsön – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Vajon miért hatásosabb, ha valamit versben hallunk? Pontosabban miért hatásosabb, ha valamit versben hallunk, de az nem egy vers, pontosabban az nem egy költemény, hanem valamiféle információközlés? Pontosabban... na jó, akkor máshogy… Tehát ha költeményt hallunk, az többnyire csak akkor gyakorol ránk valamilyen hatást, ha tudatosan éppen költeményt akarunk hallani, vagy olvasni. Egyébként nem kapjuk fel rá a fejünket. Na de ha egy reklámban…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. november 17
Találatok: 2649

Bővebben: Vers mindenkinek

0 comments
2.6k views

Számít, hol a medve

MOL reklám

*************************

MOL TV reklám – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Nincs izgalmasabb feladat annál – gondolom – mint amikor új, átfogó kommunikációs koncepció kidolgozására, és új imázsfilm elkészítésére kap megbízást egy reklámcég. Hajrá, mozgassuk meg a fantáziánkat, hisz itt most nagy volumenű megrendelés sorozatról lehet szó, ha sikeresen megoldjuk a feladatot. Persze előbb meg kell tudnunk mi a vezérfonal, mi lesz a mi kis üzenetünk, mivel fog most kedveskedni ez az aranyos nagy cég a népnek?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. november 10
Találatok: 2857

Bővebben: Számít, hol a medve

1 comment
2.8k views

Zokni krízis

Vodafone reklám

*************************

Vodafone Family csomag – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Persze hogy nem kell egy reklámban feltétlenül egy az egyben azt bizonygatni, az ábrázolt probléma csak ezzel és csakis ezzel a termékkel oldható meg, elég mindössze utalni a tevékenységre, amelynek kapcsán ezt a terméket szoktuk használni, vagy ha nem szoktuk, hanem valami hasonlót, akkor inkább ezt, mert ez sokkal praktikusabbnak látszik, mint a hasonló. Tehát egyrészt lehet úgymond a márkán belül mozgatni a kedves felhasználói tömeget egy inkább átalánydíjas termék felé, mert az ugyebár a biztos pénz, vagy esetleg márkán kívüli potenciálisokat behozni a márkába.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. november 03
Találatok: 3414

Bővebben: Zokni krízis

2 comments
3.4k views

Mi lenne, ha nagy leszek...

baba testápoló reklám

*************************

baba testápoló – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egyébként talán nem is rossz az, ha csak a végén derül ki, voltaképp mit is reklámozunk. Ez a stílus ugyanis szépen belesimul a ma divatos írásos, képi és verbális felvezetési stílusba, vagyis amikor csak hosszas ismertetés, méltatás, bevezetés, stb. után világosítjuk fel a kedves befogadót, voltaképp kiről, miről is van szó. És akkor mi ezt jól megszoktuk. Tehát amikor például azt halljuk, most egy olyan valakiről lesz szó, aki… és aztán hosszas ecsetelése következik a valaki ismérveinek, te meg találgatsz, akkor te nem leszel ideges. Te nem, de én nagyon…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 26
Találatok: 2036

Bővebben: Mi lenne, ha nagy leszek...

0 comments
2k views

Zongoraeső előrejelző

MKB Bank reklám

*************************

MKB Bank – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Igen nagy családja a reklámoknak az a típus, amelyről már itt is többször megemlékeztünk, ahol egyszerűen egy nettó baromságot kötünk össze a termékismertetővel, teljesen függetlenül attól, hogy a kettőnek bármiféle köze is lenne egymáshoz. Itt ugyanis a nettó baromság pusztán figyelem felkeltési célokat szolgál, és elég szimplán átkötni egy értelmetlen, közömbös mondattal a fő üzenetre, mert a kedves befogadó biztosan nem fog hosszan eltöprengeni azon, vajon mi zavarta egy picit az értelmezésben.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2015. október 19
Találatok: 2249

Bővebben: Zongoraeső előrejelző

0 comments
2.2k views
  1. Társítás
  2. Azanyád az anyád!
  3. Az igazi az igazi...
  4. Örvényben

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

57. oldal / 199

  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top