Dorithricin reklám
*************************
– szopogató tabletta 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Egy gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény reklámozásának esetén adják magukat a harc, a küzdelem, a győzelem fogalmakhoz kapcsolódó asszociációk, hisz itt ugyebár valamiféle betegség legyőzéséről volna szó. Ezt lehet vicces animációkkal megvalósítani, amikor valahogy megszemélyesítjük harcba induló katonaként a hatóanyagot, a betegséget pedig, annak jellege szerint, valamilyen legyőzhető izének ábrázoljuk. Vagy valóban egy valódi harcost betegítünk meg a jó cél érdekében, persze csak a szerepe szerint. Ha esetleg azt hitted volna, tényleg beteg színészekkel… oké, oké…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2923
Tesco reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok (ezentúl többször fogom így kezdeni), amelyek történet része úgymond univerzális, és a végére tetszés szerinti termék ragasztható, ahogy ezt már több példánkban is láthattuk. De mivel példából sosem elég, álljon itt ismét egy. Ezek úgynevezett moduláris reklámok. Voltaképp fordítva is igaz lehet, miszerint egy termékhez többféle történetelőzmény csatolható. Mindegy a terméknek, mindegy a történetnek. A történet csak hangol téged a befogadásra, felejtsd már el egy pillanatra, hogy meglépett a felséged (férjed), na jó… férjed (feleséged), és tiszta szívvel, szűziesen tiszta lélekkel fogadd be a terméket.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1473
Bővebben: Karácsonyi metamorfózis
Invitel reklám
*************************
– 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek csak egy vicces felütéssel kezdődnek, és máris ott a termékismertetés. Ezek általában a rövidebbek, olyan 15-20 másodpercesek. Hisz elég csak egy „mi van?-szerű” figyelem odaterelés, egy meghökkentéssel elért pillantás elrablás, és kihasználva a képernyőre ragadt tekintet védtelenségét, gyorsan betölthető az üzenet. Viszont ügyesen kell megalkotni a képernyőre pillanatragasztót, nehogy bosszankodás legyen a vége, ami ugyebár nem tesz jót a termék iránti bizalom növelésének.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1483
Decathlon reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem lacafacáznak sokat, csak egyszerűen mutatják az embereket, akik éppen élvezik a termék(kek) áldásait, és boldogok. És jól érzik magukat. Kész. Na de ha csak ennyi volna, igen, nekem ízlik a májas hurka, abban hol van egy kis plusz? Hol van benne a sava-borsa? Hol van benne a művészet? Illetve dehogy. Hol van benne az üzenet biztos célba érését segítő nyomatékosító erő? Nyomatékosítani márpedig kell…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1418
Mucoplant reklám
*************************
- Mucoplant Lándzsás utifű szirup – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Mert hogy minden reklámfilm önmagában egy történet. Van neki, legalábbis kellene legyen neki eleje, csakúgy, mint vége. Mondjuk vége mindenképpen van, örökidőkig tartó reklámfilmet én még nem láttam, bár lehet, ennek az az oka, még én sem léteztem örökidőkig. De ami késik, nem múlik, például az örökidő, úgyhogy ha majd ott tartok, lecsekkolom a dolgot. De addig is, ügyelnünk kell véges időnk véges szabályaira, és ráadásul vannak még más szabályok is. Kik vagyunk? Hol vagyunk? Miért vagyunk? Minek vagyunk? Milyen viszonyban vagyunk a többi szereplővel? Mindezeknek viszonylag gyorsan ki kell derülniük, ha szót akarunk érteni a kedves potenciálissal…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2281
Bővebben: A történetmesélés szabályai