• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Amazonra is jó

Dorithricin reklám

*************************

Dorithricin logo –  szopogató tabletta 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Egy gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmény reklámozásának esetén adják magukat a harc, a küzdelem, a győzelem fogalmakhoz kapcsolódó asszociációk, hisz itt ugyebár valamiféle betegség legyőzéséről volna szó. Ezt lehet vicces animációkkal megvalósítani, amikor valahogy megszemélyesítjük harcba induló katonaként a hatóanyagot, a betegséget pedig, annak jellege szerint, valamilyen legyőzhető izének ábrázoljuk. Vagy valóban egy valódi harcost betegítünk meg a jó cél érdekében, persze csak a szerepe szerint. Ha esetleg azt hitted volna, tényleg beteg színészekkel… oké, oké…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. december 27
Találatok: 2923

Bővebben: Amazonra is jó

0 comments
2.9k views

Karácsonyi metamorfózis

Tesco reklám

*************************

tesco logo –  20s +++ Értékelés: 4,0/10

Aztán vannak azok a reklámok (ezentúl többször fogom így kezdeni), amelyek történet része úgymond univerzális, és a végére tetszés szerinti termék ragasztható, ahogy ezt már több példánkban is láthattuk. De mivel példából sosem elég, álljon itt ismét egy. Ezek úgynevezett moduláris reklámok. Voltaképp fordítva is igaz lehet, miszerint egy termékhez többféle történetelőzmény csatolható. Mindegy a terméknek, mindegy a történetnek. A történet csak hangol téged a befogadásra, felejtsd már el egy pillanatra, hogy meglépett a felséged (férjed), na jó… férjed (feleséged), és tiszta szívvel, szűziesen tiszta lélekkel fogadd be a terméket.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. december 17
Találatok: 1473

Bővebben: Karácsonyi metamorfózis

0 comments
1.4k views

Láttad? Hallottad?

Invitel reklám

*************************

invitel logo –  20s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek csak egy vicces felütéssel kezdődnek, és máris ott a termékismertetés. Ezek általában a rövidebbek, olyan 15-20 másodpercesek. Hisz elég csak egy „mi van?-szerű” figyelem odaterelés, egy meghökkentéssel elért pillantás elrablás, és kihasználva a képernyőre ragadt tekintet védtelenségét, gyorsan betölthető az üzenet. Viszont ügyesen kell megalkotni a képernyőre pillanatragasztót, nehogy bosszankodás legyen a vége, ami ugyebár nem tesz jót a termék iránti bizalom növelésének.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. december 08
Találatok: 1483

Bővebben: Láttad? Hallottad?

0 comments
1.4k views

Karácsonyi gyúrás

Decathlon reklám

*************************

decathlon logo –  30s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem lacafacáznak sokat, csak egyszerűen mutatják az embereket, akik éppen élvezik a termék(kek) áldásait, és boldogok. És jól érzik magukat. Kész. Na de ha csak ennyi volna, igen, nekem ízlik a májas hurka, abban hol van egy kis plusz? Hol van benne a sava-borsa? Hol van benne a művészet? Illetve dehogy. Hol van benne az üzenet biztos célba érését segítő nyomatékosító erő? Nyomatékosítani márpedig kell…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2017. december 01
Találatok: 1418

Bővebben: Karácsonyi gyúrás

0 comments
1.4k views

A történetmesélés szabályai

Mucoplant reklám

*************************

dr theiss logo - Mucoplant Lándzsás utifű szirup –  30s +++ Értékelés: 4,0/10

Mert hogy minden reklámfilm önmagában egy történet. Van neki, legalábbis kellene legyen neki eleje, csakúgy, mint vége. Mondjuk vége mindenképpen van, örökidőkig tartó reklámfilmet én még nem láttam, bár lehet, ennek az az oka, még én sem léteztem örökidőkig. De ami késik, nem múlik, például az örökidő, úgyhogy ha majd ott tartok, lecsekkolom a dolgot. De addig is, ügyelnünk kell véges időnk véges szabályaira, és ráadásul vannak még más szabályok is. Kik vagyunk? Hol vagyunk? Miért vagyunk? Minek vagyunk? Milyen viszonyban vagyunk a többi szereplővel? Mindezeknek viszonylag gyorsan ki kell derülniük, ha szót akarunk érteni a kedves potenciálissal…

Kategória: Külföldi
Megjelent: 2017. november 21
Találatok: 2281

Bővebben: A történetmesélés szabályai

0 comments
2.2k views
  1. Ezt vedd, mert csak...
  2. Árusértegető
  3. Ja, most már értem...
  4. Korlátlan idétlenség

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

38. oldal / 199

  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top