normaflore reklám
*************************
probiotikum család – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek egy életen át tartó szövetséget ígérnek a jó érdekében, vagyis ezek az úgynevezett őrangyal típusú reklámok, esett már róluk szó. Itt az őrangyal szerepét természetesen a termék tölti be, mintegy óvón lebegve nem a vizek, hanem a kedves potenciális fogyasztó felett. Amíg az ásó, kapa, nagyharang el nem választ titeket. (Ha kicsavarva, rosszul idézel egy szólást, az mindig nagyon vicces.) (Az is nagyon vicces, ha erre mintegy kiszólva, felhívod a figyelmet.) Ebből a szempontból a legmenőbbek azok a termékek, amelyeket természetüknél fogva csecsemőkortól, az aggastyánkorig lehet fogyasztani. Például a levegő, a víz, a só, a testsúly, a … (ez is nagyon vicces volt)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1102
CIB reklám
*************************
Előrelépő Személyi kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek biztos ami biztos, úgymond a lehető legalacsonyabbra lőnek, már ami a feltételezett befogadó közeg értelmi színvonalát illeti. Teszik ezt annak ellenére, hogy a befogadó közeg ilyetén módon értelmezett alsó sávjába tartozó potenciális vásárlók szinte biztosan nem potenciális vásárlók, mivel koruknál fogva de jure se vehetnék igénybe a felkínált szolgáltatást, avagy vásárolhatnák meg a vonatkozó terméket. Igen, tudom, felnőttek számára is készülhet gyerekmesébe illő elemeket tartalmazó film, tehát ettől még nem feltétlenül lesz egy reklámfilm debil. Csak jó esély van rá…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1309
Bővebben: Kutyusos és cicusos...
Soproni sör reklám
*************************
Radler sör – 20s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem utolsósorban a hazafias érzületre apellálnak, vagyis megpengetnek egyfajta nemzeti húrt mintegy érzékeltetve, voltaképp mi mind ugyanahhoz a nagy családhoz tartozunk, egyszersmind csupa jó tulajdonsággal megkülönböztetve más népek nyilvánvalóan kevésbé szerencsés lányaitól, fiaitól. Ez olyan jó érzést kölcsönöz nekünk itt bent a kebelünkben, egyszersmind a terméket is a kebelünkben éreztetve. Egyszersmind és ez a tetve vég. Ma ezek tetszettek meg. Szólt neki egy célzásal éreztetve, hogy van már néki néhány tetve. Csapjál már a kezemre…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1284
Cofidis reklám
*************************
fapados kölcsön – 60s +++ Értékelés: 4,4/10
…és a viccességes, idétlenséges verseny zavartalanul folytatódik. Ez egy komoly ága a reklámfilm készítésnek, gondolom külön tantárgyként oktatják a reklámiskolában. Nagyon helyes, a humor nehéz kenyér, tényleg szakember után kiált. Egyes humoristák például a humorban nem ismertek tréfát. A mai reklámok zömében viszont úgy tűnik, a tréfában nem ismernek humort, illetve bocsánat, nem mindenkinek egyforma a humorízlése, mondhatni humorízlések és pofonok ugyebár.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 6222
Telenor reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
A jópofaság tehát úgymond vezető erővé vált a reklámok tartalmát illetően, különösen az utóbbi évtizedekben. Valahogy az a kényszerképzetük a kedves alkotóknak, hogy tök mindegy, mit ajánlanak, ha nagyon kúl maga a reklám, ha nagyon bejön a megcélzott célcsoportnak maga a filmélmény, akkor nyert ügy, venni fogják a terméket. Mondhatjuk tehát, egyféle kúl verseny zajlik reklámfronton, és mivel nem minden kreatívban veszett el egy Karinthy, egy Rejtő, egy Örkény, egy stb., így hát e verseny leginkább az idétlenségek versenyévé avanzsált. És valóban, egyik idétlenebb, mint a másik…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1818
Bővebben: Nehogymá unatkozzá...