Auchan reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Imázs. Vagyis imázs javító reklám. Image in English. Hogy lásd, tudok angolul. Most már te is. Szóval az imázson dolgozni kell, karban kell azt tartani, hogy a vevők el ne tántorodjanak a cégtől, pontosabban a cégnek való fizetéstől, pontosabban a cég termékeinek megvásárlásától. Ugye például ha egy koszlott–foszlott húszéves Corsán látod, korszerű nyílászárók értékesítése + telefonszám, akkor te azt nem hívod fel, mert rossz az imázs. Viszont rögtön megkötöd a biztosítást egy csili-vili irodában, ahol még kávéval is kínálnak és hölgyem-uramnak szólítanak. (Nem kívánt törlendő.) Tehát az imázs az nagyon fontos. Az se baj, ha képi elemeinek semmi köze sincs valamiféle vonatkozó termékhez…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1146
Bővebben: Szupermarket boldogság
Dréher reklám
*************************
- sör különlegességek – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A kérdés az, voltaképp mennyire kell hogy köze legyen a látottaknak magához a termékhez? Vagy mennyire áttételesen, de mégis valamelyest? Végül is csak fantázia kérdése mekkora „áttételt” (metasztázis?) vagyunk még képesek a termékre vonatkoztatni. De a trend egyértelmű, az úgymond direkt termékismertetők kora lejárt. De az is lehet, a termékismertetőket direkt értelmezők kora járt le. Vagyis azoknak a kora, akiknek még ilyesmire volna igényük. Hogy mondjuk ez a sör azért jó, mert a legmodernebb 3D-s nyomtatóval gyártják, már hogy egy ilyen vicces képtelenséggel szórakoztassam önöket, amin sokat gondolkodtam, azért lett ilyen jó. Amiképp a mellékelt filmecske alkotói is ezt tették nyilván, de nem a viccesség volt itt azt hiszem a fő szempont, hanem hogy minden tökéletes legyen reklámpszichologice…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1930
CBA reklám
*************************
- üzletlánc – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Mert van az úgy, hogy valakit kiírnak egy sorozatból. Bizony van az úgy. Különféle okok késztethetik erre a sorozat alkotóit. Például, hogy a kiirtott… izé… a kiírt színész saját maga akar távozni. De legtöbbször mindenféle üzleti megfontolások alapján cserélnek le egy karaktert. Az üzleti megfontolásokat pedig nagyon sok alapon szokták megtenni, szinte felsorolni se lehet hányfélén. A reklámok esetében például egyszerűen kipróbálják hogyan hat az a kedves befogadóra, mondjuk egy fókuszcsoportos vizsgálattal, mi több, esetleg neuromarketing eszközökkel, bármit is jelentsen ez. Így is, úgy is beleturkálnak az agyadba közvetlenül, mert neked aztán nem hisznek…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2413
szallas.hu reklám
*************************

- szállás foglaló rendszer – 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nagyon hülye reklámok, de jópofa abszurd reklámoknak képzelik magukat. Nem hogy vannak ilyen reklámok, de hemzseg tőlük a reklámkínálat. Mert ha jó abszurdot látunk, akkor mosolygunk, nevetünk, aha élményünk van, meg más ilyesmi különböző szintű katartikus megvilágosodás ér minket (pl. A tanú), míg a hülye reklám egyszerűan csak idétlen, és ebből fakadóan inkább bosszantó. Gondoljunk pl. a „de miért?” kisfiúra. Illetve ne gondoljunk, hisz jelenlegi vizsgálatunk tárgya is ilyen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4841
Dolgit reklám
*************************
- Dolgit krém reuma kezelésére – 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Voltaképp azért hiteltelenek ezek a reklámkritikák, mert következetesen azt képzelem, szofisztikált, magasan művelt és műértő közönségnek szánják. Pedig nem. Főleg a népnek szánják, és a nép, ha nem is buta… jaj dehogy, a nép nagyon intelligens, értelmes, meg minden (mit tudom én ki olvassa e sorokat), szóval ha nem is buta, és nem az, tömegesen mégsem filmesztétikából doktorált. A Jó ebédhez szól a nóta című műsorban se Bartók bazsevál. Tehát ez visz engem félre, ez torzítja a szempontrendszeremet. De mondtam én, hogy profi vagyok? Nem mondtam, csak gondoltam. És mindenki annak képzeli magát, aminek szeretné… csak ne legyen nagyon feltűnő, mert még bezárják valahová…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1687
Bővebben: Steril süti és reuma