flip TV reklám
*************************
TV – 20s +++ Értékelés: 3,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyekre csak azt tudod mondani, hogy mi van?! Mert valami olyan szinten nem érted, mi folyik itt, hogy már már a saját épelméjűségedet kérdőjelezed meg. De bátorság, tényleg vannak ilyen reklámok, már mi is láttunk itt ilyet, nem is egyet. Ilyenkor nagy nyugalommal végig kell (kell?) nézni az adott művet, a végén azért mindig kiderül, miről van szó. Az ilyesféle reklámok általában a fogadd el az agyad első hülye ajánlatát, jó lesz az típusú kreatív gondolkodás eredménye…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 928
Topjoy Vitamin reklám
*************************
Topjoy Vitamin ital – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek első kétharmad részében biztosan nem találod ki, mit promotálnak. Megkülönböztetendők azoktól a reklámoktól, amelyek ugyanezen szakaszában azért jó eséllyel találgathatsz a reklámozandó termék mibenlétéről. Ott sem könnyű, de itt teljességgel lehetetlen. Pontosabban nagyon kicsi az esélye. Vagyis ez az a típus, ahol olyan rohadt kíváncsi leszel, mi fog ebből kisülni, hogy bombaként csapódik be aztán a megfejtés, és így jól bevésődik majd. Szerintük…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 902
Profession.hu reklám
*************************
– 35s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond ellenpéldákkal vezetik be a termék promócióját, vagyis azt szemléltetik, mi történne, ha nem alkalmaznánk a vonatkozó terméket. Az elvárt hatása ezen példáknak gondolom az lenne, hogy a kedves befogadó elrémüljön a bemutatott terméknélküli helyzetektől, és így látná be a termék megvételének szükségességét. Ha pedig a példák nélkül is, azaz józan paraszti ésszel is nyilvánvalóan belátható a termék adott helyzetben való fogyasztásának szükségszerűsége, akkor nevezzük e felhozott példákat viccesnek.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 881
Alma patika reklám
*************************
– 35s +++ Értékelés: 4,6/10
Mindent lehet reklámozni. Gondolom. Vagy majdnem mindent. De például temetkezési vállalkozást azt igen. Ahol szinte minden halandó a célcsoport tagja. Kivéve a királyokat, a nagyon-nagyon gazdagokat, és a halhatatlanokat. Talán az egyetlen reklámtípus, ahol nyugodtan emlékeztethetünk a halálod elkerülhetetlenségére anélkül, hogy a termék megvásárlásától elvennénk a kedved. Pontosabban elvesszük, de ez valahogy mégsem befolyásolja jelentősen esetleges vásárlási szándékodat. Szóval vannak dolgok, amiket szerintem tán nem is kéne reklámozni, a vevők érdeklődése anélkül is fenntartható.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1715
CCC reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond adnak a művészetnek. Igen, ahogy arról már korábban is beszéltünk, ha ló nincs, jó a szamár is, vagyis ha nincs módunk legalább egy kisfilm keretein belül bemutatni filmrendezői képességeinket, hát tegyük ezt egy még kisebb filmben, amit úgy hívnak, reklámfilm. Persze most nem magamra gondolok, ez nem az én személyes dilemmám, és vélhetőleg nem is a széles nagyközönségé, hacsak a máshogy szárnyalni nem tudó filmes alkotók művei feletti „mi is ez” típusú töprengést nem veszem ide…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1379