Borsodi sör reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek az úgynevezett abstracted product kategóriába tartoznak, és hogy ezen általam definiált kategóriának magyarul is értelmet adjak, ezek a reklámok általánosító, a konkrét terméktől elvonatkoztató koncepcióval élnek, még akkor is, ha magától értetődően azért a márkanév végig hangsúlyozva van. Tehát amint ezt már több példánkban is láttuk, az említett konkrét termék a spotból kiemelhető, behelyettesíthető anélkül, hogy azt lényegében változtatni kellene. Igyál sört. Mert A sör jó…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 4844
Mindig TV reklám
*************************
Mindig TV Extra – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek tudják, mit szeret az emberiség. Úgy en bloc. És persze a cég pont ezt kínálja, ezt a terméket, amit mindenki szeret enni, inni, használni. Milyen jó, hogy vannak ilyen cégek. Illetve vannak ilyen reklámok, amelyek tudják ezt, és ennél fogva iszonyú könnyű dolguk van. Te figyelj, mivel te is szeretsz ilyet enni, inni, csinálni, hát tessék, éppen ilyet gyárt, szolgáltat ez a cég. Mert ember vagy te is, tehát ez a nagy közös nevező. Például mindenki halandó. Ezzel ugye te sem tudsz vitatkozni…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1001
Bővebben: Egyforma nemegyformák
Szentkirályi víz reklám
*************************
ásványvíz – 40s +++ Értékelés: 4,8/10
Nem mindig tök friss reklámokat fikázok, hanem ami éppen a kezem ügyébe akad. De azért igyekszem legalább 1 év sugarú körből választani, bár nem tudom, miért lenne ez megkötés számomra. Egyáltalán, miért lenne bármi is megkötés a számomra? Például az, ha egy reklám néhai, és azóta már szent királyunkkal, mint szimbolikával akar hazafias asszociációs rohamot kelteni bennem nyilván csak azért, hogy ne merjem e reklámot negatív jelzőkkel illetni, akkor miért is kéne e lelki pressziónak engednem? (Igen, kicsit strapás ilyen körülményes mondatokat olvasni, de ne légy lusta.)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2463
provident reklám
*************************
jólfestő kölcsön – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak a reklámkampányok. Ahol egy kaptafára megy egy rakás klip. Ugyanazok a keretek és/vagy szereplők, és ugyanannak a cégnek reklámozza egy, vagy többféle termékét kicsit többféle módon. Itt is megéltünk már több ilyet, éppen eleget ahhoz, hogy megpróbáljuk meglátni, vajon mi is az értelme az ilyesféle „reklámcsokor” kialakításának? Vajon mennyivel ad többet, mint egy szingli spot? Kár, hogy nem értek a reklámpszichológiához, most agyalhatok s beszélhetek hülyeségeket…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1295
Raiffeisen reklám
*************************
minősített fogyasztóbarát lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Most már világosan kirajzolódik a trend, és ez azért jó, mert a kissé gyengébb képességű kreatívok is tudják követni. Reklámjaik nem lógnak ki a trendből. Trend van, illetve rend van a reklámpiacon. Mintha összefognának a kedves reklámügynökségek, s így a kegyetlen nézettségi verseny helyett szépen mindenki egyformán részesülhet a nézői figyelemből. Tényleg kellene már valamiféle kartellezés elleni törvény ide is…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1461