Heineken reklám
*************************
- sör – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond miliőt teremtenek a termék köré, mondván, ebben a miliőben különösen jó a termék használata, vagy ehhez a miliőhöz illik e termék is, mintegy annak szerves része. Vagy ha neked eddig nem tartozott hozzá, hát lásd, igenis hozzátartozik, és ha te nem tartoztatod azt ehhez hozzá, akkor te egy olyan furcsa ember vagy nagyon. Ugye felismerjük, ez is egyfajta igényfelébresztés. Természetesen nagyon szokatlan új dologgal ne próbálkozzunk, mondjuk hogy a leendő anyóséknál tett első látogatás miliőjéhez kedves ajándékként hozzátartozik egy csomag inkontinencia betét…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1616
Bővebben: Sör és valami izgalom
Netpincér reklám
*************************
- mobil app – 15s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek kicsit megijesztik, vagy sokkolják a kedves rétegnézőt, így vésve be szinte azonnal… mit is? Hát magát a rémisztő, sokkoló látványt. Itt ugye arra kéne vigyázni, e látvány ne legyen úgymond felülíró hatású, azaz ne törölje a hosszútávú emlékezetünkből az eredeti mondandót, vagyis a voltaképpeni termékismertetőt. Mert arra persze mindig emlékezni fogunk, amikor a halál a kaszájával lekaszálta Béla fejét, és csak úgy fröcsögött a vér, mert nem szedett olyan izé protect pirulákat… (ezt az ötletemet sem akarták elfogadni)
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1330
Suzuki reklám
*************************
- BOOSTERJET – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felajánlják, ha valamit valamivel szeretnél csinálni, akkor azt mivel lehet, ha már vannak dolgok, amikkel nem lehet azt csinálni, amit pedig nagyon szeretnél amúgy csinálni valamivel, mert úgy tűnik, pusztán tenmagad ehhez nem vagy elég. Tehát például ha nagyon szeretnél radírozni, akkor vannak dolgok, amikkel ezt nem lehet, mondjuk barázdabillegetővel, de itt van például ez a radír…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1230
Telekom reklám
*************************
- SAMSUNG GALAXY A8 – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek felébresztik az érdeklődésedet valamely tevékenység iránt, és akkor te azt mondod, hm, tényleg jó volna ezt csinálni, de kéne hozzá valamilyen eszköz, amivel például ezt lehet csinálni. És amikor már a te ebbéli vágyad a reklámfilm végére az egekig fokozódik, akkor mondják neked ebben a filmben, hogy például ezzel lehetne. Persze lehetne pont ezer más eszközzel is, de hát pont mi voltunk itt, amikor ez a késztetés rád jött. Milyen érdekes véletlen, nem?
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1446
Nurofen reklám
*************************
szuszpenzió gyermekeknek – 40s +++ Értékelés: 4,4/10
Természetesen nem árt, ha reklámfilmünk egy kicsit az adott politikai légkör domináns összetevőire is figyel (na ez szép volt). Tegye ezt vélhetően abból kiindulva, hogy a domináns azért domináns, mert a befogadói tábor is szélesebb, ezért szóljon csak ki egy csöppet ezen néptömegek felé. Nem beszóljon, kiszóljon. Nem mindegy. Így ezzel a szorosan nem kifejezetten a témához tartozó közléssel is mintegy a vevői bizalomépítéshez járul hozzá. Ez is egy ilyen univerzálisan felhasználható joker elem.
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2286
Bővebben: Magyar lázra magyar... izé...