Walurinal reklám
***************
orvostechnikai eszköz – 35s +++ Értékelés: 4,4/10
A kategória ismerős, sok példát láttunk már rá. Voltaképp már meg se hökkenünk, talán már nem is okoz vágycsökkentő asszociációkat bennünk férfiakban, ha szép nők keretén belül… ez nem jó… szóval ha szép nőkkel illusztrálnak valami emésztési végtermék körüli dolgot, vagy valami olyan gyógyítani valót, amelynek tárgya kapcsán nem feltétlenül szoktunk szép nőkre asszociálni. De már megszoktuk, és talán a reklámipar áldásos munkájának köszönhetően egy idő után el is indulhatunk egy ma még szexuális aberrációnak tartott irányba. De hát a tabukat márpedig le kell dönteni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 3303
Sága reklám
*************************
termékek – 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek választási lehetőségeket mutatnak be, amelyekben a film szereplőit ugyan csábítja egy lehetőség, de ők inkább a termék által nyújtott előnyöket választják, pedig a másik lehetőség sem semmi. A kérdés, milyen alternatívák bemutatására van mersze a alkotónak a termékkel szemben, amivel még nem váltja ki az ellenkező hatást? Mert az ugye például túlzás volna, ha az alany inkább a kocsmát választaná valami sör miatt a családja helyett aznap este. Bár elég sok alany tesz így, igaz, nem kifejezetten termékspecifikusan…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1770
Persil reklám
*************************
kapszula – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
A termék életminőséget jelentősen javító hatásának igazolása alapvető követelmény egy termékismertetőtől. És mivel sok ilyen termék van, ráadásul többségük az átlagember számára elfogadható áron, nincs más tennivalónk, mint jó pár ilyennel körülvenni magunkat, és íme, eljöve a Kánaán. Persze nyilván van egy pont, amelyen túl a Kánaán sem lehet Kánaánabb, úgyhogy nagyon igyekezniük kell a termékeknek, ha be akarnak jutni a range-be. Na ezért reklámoznak ők olyan hevesen…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1751
LACALUT reklám
*************************
– AKTÍV FOGKRÉM 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek amatőr színészeket alkalmaznak a nagyobb életszagúság elérésének jegyében. Több ilyet is feldolgoztunk már, mert szeretjük érezni az élet szagát mi is. Sokkal inkább bizalom építő, mint mondjuk egy profi színész művi idétlenkedése. Hát nem? És tényleg nem lehet megszokni ezt a bájos természetellenességet, ezt az idétlen hanghordozást, ezt az utánozhatatlan amatőrizmust. Nagyon profinak kell lennie annak, aki ezt el szeretné játszani…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2030
TEVA Mill&Joy reklám
*************************
– rágótabletta édesítőszerrel 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Lehet, nem is tudja a kedves rétegnéző, voltaképp mi is a baja? Mint tudjuk, a reklámok fontos feladata, az igény felébresztése. Ezt gyógyhatású készítmények esetében úgy adaptáljuk, hogy meggyőzzük a befogadót, ő bizony beteg. Így vagy úgy, de beteg. Diagnosztizáljuk mintegy. Mindenkinek vannak félelmei mindenféle betegségtől, ébresszük fel tehát a gyanút, te jó ég, erre nem is gondoltam, de mily szerencse, ha tényleg, akkor legalább itt a gyógyír lám. Ha meg nem, akkor preventíve biztos nem árt…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2061