• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Egymásban való megbizodalom

OTP reklám

*************************

Otp bank Logo személyre szabott lakáshitel – 45s +++ Értékelés: 3,8/10

Most ragadjunk ki egy példát az OTP „Ismerjük egymás. Megbízunk egymásban.” ciklusából. Ne azért ragadjuk ki, mert olyan elragadó, hanem mert vannak azok a reklámok, amelyekben mindössze egyetlen kép ragadja meg annyira a figyelmemet, hogy szinte ragaszkodom hozzá, nem tudom a szemem levenni róla. Mondhatnók, akkor bejöttem a csőbe, hisz mi más is volna az alkotók célja, mint a figyelem megragadása. Ez eddig oké, de azért nem mindegy, milyen irányba ragad az a figyelem…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. február 01
Találatok: 925

Bővebben: Egymásban való megbizodalom

0 comments
925 views

Tárgyak a szentélyben

CBA reklám

*************************

cba logo 31 – 30s +++ Értékelés: 4,6/10

A tárgyhasználat. Igen, a tárgyhasználat nagyon fontos egy reklámban. Azzal teremtjük meg – többek közt – a hangulatát a filmnek, mintegy megágyazva az üzenetnek. Belehelyezzük a nézőt egy miliőbe, egy olyan környezetbe, amelyben szinte már érzi az üzenetet, érzi magában az egyelőre még nem pontosabban körvonalazott igény felébredését a javasolt áru, szolgáltatás, miegyéb iránt. Szóval nagyon fontos, milyen tárgyak jelennek meg az adott reklám képi világában, még akkor is, ha egyáltalán észre se veszed őket abban a mintegy 30 másodpercben.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. január 24
Találatok: 1108

Bővebben: Tárgyak a szentélyben

0 comments
1.1k views

Nyelv és fogkrém

Sensodyne reklám

*************************

sensodyne logo fogkrém – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Van még egy jótékony hatása az amatőr szereplős reklámoknak. Legalábbis rám biztosan hat. Mégpedig, hogy bátorít, bíztat, erre te is képes vagy, ez az ajtó előtted is nyitva áll. Csak járj szorgalmasan castingokra, majd csak megtetszik előbb-utóbb valamelyik rendezőnek az arcod, az alakod, a mozgásod, a kisugárzásod, a csak rád jellemző csakrád (ez milyen jó), az aurád, a… mindegy, egy a fontos, beszélni nem kell tudni. Pontosabban tök jó, ha úgy beszélsz, hogy nem tudsz. Mert csak így tudsz természetellenesen beszélni, és ez kell ide, mint tudjuk. Szóval új remény hasad életed egén… na erről is szó lesz, mert ugyebár csak a hajnal szokott hasadni, a remény pedig ébred.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. január 14
Találatok: 1355

Bővebben: Nyelv és fogkrém

0 comments
1.3k views

Szájtátva

Otrivin reklám

*************************

otrivin logo oldatos orrspray – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Szóval a mai modern reklámok egy igen jelentős része nem kanyarodik rá azonnal a termékre, hanem mintegy megágyaz annak, vagyis a megfelelő, a vonatkozó befogadásra legalkalmasabbnak vélt hangulatra hangolja a kedves potenciális vásárlót. A figyelemfelkeltésre koncentrál. Legalábbis törekszik erre. Vagy azt hiszi, hogy ezt teszi. És hogy ez jó. Mindenféle vizsgálatok szerint. Szerintük. Vagy a gyermekpszichológiát hívják segítségül, mert felnőttként nézve az nagyon vicces. Szerintük…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. január 05
Találatok: 2980

Bővebben: Szájtátva

0 comments
2.9k views

Időgépek márpedig nincsenek

Cofidis reklám

*************************

Cofidis logo fapados kölcsön – 50s +++ Értékelés: 3,8/10

A reklámok vágatlan verziói, vagy inkább rendezői változatai (director’s cut) természetesen lényegesen hosszabbak a szokásos 20-30 másodpercnél. A műsormásodpercek drágák, jelentősen növelik a költségeket, nem mindenki engedheti meg magának a hosszabb verzió sugárzását. Én például biztosan nem. Szerintem jelenlegi helyzetemben 1 másodpercet sem nagyon tudnék megengedni magamnak, bár kétségtelen, nem ilyesmire vágytam a karácsonyfám alá, vagyis annyira nem frusztrál a dolog. Viszont a cégek, akik legalább a rövidebb verziót finanszírozni tudják, nyilván hevesen vágyakoznak a nyereségesség oly fokára, amely lehetővé tenné számukra a hosszabb változat úgymond kinyilatkoztatását. Szerintem legtöbbször rosszabbul járnának…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2018. december 28
Találatok: 3653

Bővebben: Időgépek márpedig nincsenek

1 comment
3.6k views
  1. Hajmarasztaló
  2. Alvilági optika
  3. Posta pont pont vesszőcske...
  4. Megragadó ragasztós

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

29. oldal / 199

  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top