OTP reklám
*************************
személyre szabott lakáshitel – 45s +++ Értékelés: 3,8/10
Most ragadjunk ki egy példát az OTP „Ismerjük egymás. Megbízunk egymásban.” ciklusából. Ne azért ragadjuk ki, mert olyan elragadó, hanem mert vannak azok a reklámok, amelyekben mindössze egyetlen kép ragadja meg annyira a figyelmemet, hogy szinte ragaszkodom hozzá, nem tudom a szemem levenni róla. Mondhatnók, akkor bejöttem a csőbe, hisz mi más is volna az alkotók célja, mint a figyelem megragadása. Ez eddig oké, de azért nem mindegy, milyen irányba ragad az a figyelem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 925
Bővebben: Egymásban való megbizodalom
CBA reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A tárgyhasználat. Igen, a tárgyhasználat nagyon fontos egy reklámban. Azzal teremtjük meg – többek közt – a hangulatát a filmnek, mintegy megágyazva az üzenetnek. Belehelyezzük a nézőt egy miliőbe, egy olyan környezetbe, amelyben szinte már érzi az üzenetet, érzi magában az egyelőre még nem pontosabban körvonalazott igény felébredését a javasolt áru, szolgáltatás, miegyéb iránt. Szóval nagyon fontos, milyen tárgyak jelennek meg az adott reklám képi világában, még akkor is, ha egyáltalán észre se veszed őket abban a mintegy 30 másodpercben.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1108
Bővebben: Tárgyak a szentélyben
Sensodyne reklám
*************************
fogkrém – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Van még egy jótékony hatása az amatőr szereplős reklámoknak. Legalábbis rám biztosan hat. Mégpedig, hogy bátorít, bíztat, erre te is képes vagy, ez az ajtó előtted is nyitva áll. Csak járj szorgalmasan castingokra, majd csak megtetszik előbb-utóbb valamelyik rendezőnek az arcod, az alakod, a mozgásod, a kisugárzásod, a csak rád jellemző csakrád (ez milyen jó), az aurád, a… mindegy, egy a fontos, beszélni nem kell tudni. Pontosabban tök jó, ha úgy beszélsz, hogy nem tudsz. Mert csak így tudsz természetellenesen beszélni, és ez kell ide, mint tudjuk. Szóval új remény hasad életed egén… na erről is szó lesz, mert ugyebár csak a hajnal szokott hasadni, a remény pedig ébred.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1355
Otrivin reklám
*************************
oldatos orrspray – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Szóval a mai modern reklámok egy igen jelentős része nem kanyarodik rá azonnal a termékre, hanem mintegy megágyaz annak, vagyis a megfelelő, a vonatkozó befogadásra legalkalmasabbnak vélt hangulatra hangolja a kedves potenciális vásárlót. A figyelemfelkeltésre koncentrál. Legalábbis törekszik erre. Vagy azt hiszi, hogy ezt teszi. És hogy ez jó. Mindenféle vizsgálatok szerint. Szerintük. Vagy a gyermekpszichológiát hívják segítségül, mert felnőttként nézve az nagyon vicces. Szerintük…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2980
Cofidis reklám
*************************
fapados kölcsön – 50s +++ Értékelés: 3,8/10
A reklámok vágatlan verziói, vagy inkább rendezői változatai (director’s cut) természetesen lényegesen hosszabbak a szokásos 20-30 másodpercnél. A műsormásodpercek drágák, jelentősen növelik a költségeket, nem mindenki engedheti meg magának a hosszabb verzió sugárzását. Én például biztosan nem. Szerintem jelenlegi helyzetemben 1 másodpercet sem nagyon tudnék megengedni magamnak, bár kétségtelen, nem ilyesmire vágytam a karácsonyfám alá, vagyis annyira nem frusztrál a dolog. Viszont a cégek, akik legalább a rövidebb verziót finanszírozni tudják, nyilván hevesen vágyakoznak a nyereségesség oly fokára, amely lehetővé tenné számukra a hosszabb változat úgymond kinyilatkoztatását. Szerintem legtöbbször rosszabbul járnának…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3653
Bővebben: Időgépek márpedig nincsenek