Hyundai reklám
*************************
Hyundai I20 – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Többek közt ezt jelenti az inspirál szó. Már hogy ami a cím. Érdekes, egy átlagos autóreklám kapcsán azért támad kedvem írni néhány sort, mert egy szó kelti fel az érdeklődésemet. De jogos, hisz az alkotók is e szó köré építették fel koncepciójukat. Figyelj Józsi, tényleg nincs semmi inspirációd? Csak bámulsz itt magad elé? Holnap kirúglak meglátod… és akkor lett a Józsinak inspirációja…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 2365
Jar reklám
*************************
Jar mosogatószer – 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Hogy miért írok megint egy mosogatószer reklámról? Ráadásul hogy erről már írtam is egyszer? Nos, magam sem tudom. Csak eltűnődtem egyszer egy nyári hajnalon, és eszembe jutottál drága reklámocska. Na így vagyunk ezzel mi, költők. Nem tudjuk megmagyarázni hogyan és miért jutott épp akkor épp az a gondolat az eszünkbe. És pont így vannak ezzel a kreatívok is. Már hogy hogyan mernek újból és újból ilyen primitív szarságokkal etetni minket…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 4496
ARIEL reklám
*************************
ARIEL folyékony mosószer – 20s +++ Értékelés: 4,4/10
Amikor egy reggel Gregor Samsa nyugtalan álmából felébredt, szörnyű féreggé változva találta magát ágyában. Elnézést, de hirtelen ez jutott eszembe, mert rohadtul művelt vagyok, szóval ez a mondat ugrott be, ami egy híres író híres novellájának első mondata. Mert hogy, mint kiderült, itt is valami ilyesmi történt. No nem szörnyű féreggé változott az alany, hanem folyékonnyá, de azért ez is elég borzasztó. Gondolj bele, ha veled történik. Abszolút horror…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2718
Porotherm reklám
*************************
Porotherm okostégla – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
Mint már láttuk, a reklámok közt is vannak B, sőt C, vagy akár D kategóriás reklámok, amelyeket leginkább nem a művészi színvonal, hanem inkább a ráfordított pénz különböztet meg egymástól, illetve sorol be a különböző kategóriákba. Na jó, bizonyára lehet kevés pénzből is jó (úgy értem „reklámjó”) reklámot készíteni, de mégis célszerűbbnek látszik e kategóriákat nem a reklámok úgymond jósága, hanem sokkal inkább a „grandiózussága” alapján felállítani. Ugyanis ez utóbbi sokkal inkább jellemző a reklámokra, mint az előbbi.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 3436
ERSTE Bank reklám
*************************
ERSTE bank forintositas.hu – 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Van a reklámoknak egy olyan csoportja… illetve talán minden reklám ilyen… vagyis talán a reklámok nagyobb része erre épít… illetve ezzel kívánja az igényt felkelteni, hogy… de nem is mondom el inkább. Most pofán vágsz? Pedig a filmek többségében is ez van. A főhőst nem engedik elmondani, mit akar. Igaz, akkor rögtön vége is lenne a filmnek.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2638