Vodafone reklám
*************************
Új RED csomagok – 45s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak az úgynevezett kínjában hülyeségeket beszélő reklámok. Az ilyen akkor keletkezik, ha valójában az új termék nem bír semmiféle lényegi revelációs erővel, nincs benne semmi különlegesen csábító újdonság. Persze ebben az esetben is lehetne értelmes reklámot alkotni, kifejezetten olyan helyzeteket bemutatva, amikor pont ez a megoldás adja magát, és milyen jó, hogy most már csak egy mozdulat, egy érintés, egy harapás, bármi, de inkább jöjjön a látványos ostobaság…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 623
AXE reklám
*************************
WILD – 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Zagyva. Vagy csak nekem az? Hisz annyiféle befogadó van, ahányféle ember, és mivel nincs két egyforma ember, ebből következően végtelen sokféle befogadó van. De tényleg annyira bölcs vagyok. Mit szólsz? Na persze ha nem volnának mégis hasonlóságok embertársaink között, akkor számos tudományág tehetetlen volna, illetve nem is létezne, és mindenki számára egyedi, testreszabott reklámot kéne készíteni. Ez ugyan még nem valósult meg, de hogy mely reklámokat dobja eléd mondjuk a facebook, az bizony már nagyon kezd testreszabott lenni…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 1424
Müllermilch reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Sport és reklám szinte elképzelhetetlen egymás nélkül. Ha valamilyen sporteseményt nézel, állandóan olvasol is közben, feliratokat különféle helyeken, mezeken, sporteszközökön, falakon, padlókon, plafonokon, vízen és szárazon, fent a légben, arcokon, kezeken, lábakon, szóval minden lehetséges és lehetetlen felület reklámhordozó. Logók villódznak, reklámszínek kavalkádja kápráztat el minduntalan. Azt üzenik, nagy pénz van a sportban. Nagy pénzbe is kerül, főleg a profi sport. A lényeg, te is pénzt vagy hajlandó adni érte, akár nézed, akár műveled, vagy mindkettő. Nem igaz, az előbb csináltam tíz fekvőtámaszt ingyen…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 2508
Bővebben: Tehénbőgés az usziban
Raiffeisen reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Mivel már az első félévünkben tananyag volt, nyilván minden kedves diákunk tudja, vigyázni kell, hogy a sztori(board) ne vigye el a fókuszt a termékről, vagyis nem árt, ha a kedves befogadó nem csak a történetre, a reklám úgymond vivőjére emlékszik, hanem jó, ha az mintegy vörös fonál vezeti el a nézőt a termékig, és kötözi szorosan hozzá. Ha nem így történik, elszáll a termék, és marad a poén, az viszont nem eladó, pontosabban nem eladható, nem azt árulják a reklámot megrendelő cég boltjában. De mint tanultuk, általában a megrendelő is hülye, megeszi, megveszi…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1179
Chio Chips reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Vajon kell-e, hogy értelmes legyen a reklámszöveg? Baj-e, ha elsőre nem igazán felfogható, mert szokatlan szókombinációk, furcsa, soha nem hallott kifejezések fordulnak elő benne? Gond-e, ha az egész valamiféle zagyva, magyartalan szóhalmaz? Szerintem nem. Hisz a jó reklám lehet nyelvformáló is, hozzá is adhat az amúgy is állandóan változó, élő nyelvhez. Ha a reklám átütő erejű, a termék kiváló, akkor lehet, új nyelvi elemekkel sikerült gazdagítanod a magyar nyelvet. Ha. Hahaha. Na persze. Bár igaz, rossz reklám is szült már maradandót e téren, ha a termékre nem is emlékszünk már…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1239