XIXO reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Az hogy minek kapcsán találod meg az élet értelmét, döbbensz rá a nagy igazságokra, voltaképp mindegy. A lényeg, hogy megtalálod és rádöbbensz. A lényeg a megvilágosodás pillanata. Mindegy mi váltja ki. A lényeg, hogy megtörténik. Megtörténik a metamorfózis, a valódi átalakulás. Megváltozik az életed, mindent a maga mély, sokrétű valóságában kezdesz látni, mint amikor a színvak feltesz egy színeket megmutató szemüveget. A világ kitárul, addig ismeretlen szépségek ragyognak fel, érzed, ha eddig nem is, innentől kezdve már tényleg érdemes élni. Érdemes, mit érdemes, mohó vággyal akarod ezen új világot megismerni. És ha mindezt történetesen egy üdítőital váltja ki, hát istenem…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1864
ALGOFLEX reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Ki ne szeretne a rekkenő nyári napon egy jókora gesztenyefa árnyában a subán heverészve órákig szemlélődni, miközben a pulikutyánk csaholva vigyázza a birkanyájat? Jót inni a kút hűs vizéből, délben szalonnázni, jóféle parasztkolbászt karikázni komótosan. Pásztorbotot farigcsálni. Ki ne szeretné inkább lassan múlatni az időt, mintsem stresszes őrületben rohangálni? Ki ne szeretné, hogy ne kelljen gyors megoldás semmire? Senki. Mert amilyenre ilyen kéne, az inkább eleve ne legyen. Na jó, a gyorsbeton nem rossz...
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1135
Neogranormon reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Ha már szellemes nem tudsz lenni, legyél primitív. Szólj úgy a kedves potenciálishoz, mint a gyermekhez, jó szóval oktasd, és persze játszani is engedd. Beszéltünk már erről, hogy az ötlettelenség hogyan deformálja, mondhatni infantilizálja a megjelenítést, a közlés formáját. Ilyenkor a meseszerűen megszólaló tartalomról azt gondolják az alkotók, ez a formából adódóan vicces, ennélfogva nem kell nagyon kínlódni az ötletcunami beindításával, ilyesmire nincs is szükség…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1142
OTP reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Új kampányhoz új szlogen kell éneklik a híres operettben, és ez így igaz, hát hogy nézne ki egy új kampány a régi szlogennel, akkor az még a régi kampány volna, nem? És akkor van most ez a „következő lépés” szlogenünk, illetve kampányunk, amely ugye már a szlogennel üzen valamit, hisz ettől szlogen a szlogen. Legalább annyit, hogy most erről lesz szó, ezt tárgyaljuk meg, és ez olyan téma, ami minden bizonnyal számodra is létfontosságú konzekvenciák levonását engedi majd meg. Máris megvan a figyelemfelkeltés. Gondolod te…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 825
Bővebben: Kérem a következőt...
Vodafone reklám
*************************
új RED tarifa csomag – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Igen, sokszor e filmecskék a tömörítés magasiskoláját mutatják be, amennyiben voltaképp egy egész nagyjátékfilm anyagát képesek 30 másodpercbe sűríteni. Megszületett, élt, meghalt. Kész. Közben ilyen volt mindig. Valami pozitív persze. Te is ilyen leszel, ha a mi termékünket eszed. Vagy valami ehhez hasonló. Igen, a mi termékünkhöz is ezt a nagyszerű jelzőt illeszthetjük, ami ennek a nagyjátékfilmnek a hősét jellemzi. Nézd meg, és hidd el, termékünk birtoklásával ugyanezt az érzést is birtokolni fogod. Nézd meg, és vedd meg. Vedd meg. Könyörgök, vedd meg…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1369