• Kezdőlap
  • Alapvetések
      • Back
      • Milyen alapon?
      • Miről van szó?
      • Kritizálj te is
      • Értékelési szempontok
  • Reklámok
      • Back
      • TV reklámok
          • Back
          • Magyar
          • Külföldi
      • Rádió reklámok
      • Nyomtatott reklámok
      • Reklámnovella
          • Back
          • tévé
          • rádió
          • plakát
  • És talán másról is
      • Back
      • Félperces novellák
      • "Médiás" írások
      • NapTV cikizések
          • Back
          • NapTV kritika első rész
          • NapTV kritika második rész
          • NapTV kritika harmadik rész
          • A színházi ember esete...
      • És talán valami egészen másról is
          • Back
          • Figyelmeztetés
          • Vers
          • Konyhafilozófia
          • Egyéb agymenés
      • És ezekhez mit szólnál?
          • Back
          • Repülő szabadulószoba, csoportdinamika
          • Mi az az irodafirka?
  • Hozzászólások/Kapcsolat
      • Back
      • Utolsó hozzászólások
      • Levél a Kritikusnak
  • Bejelentkezés
  1. Ön itt van:  
  2. Kezdőlap

Mindenkinek másképp szlogen

Tesco reklám

*************************

tesco logo – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Gondolkodtál már azon, milyen nehéz jó szlogent kitalálni? Ha még nem, gondolkodj el rajta. A szlogen adja a gerincét a spotnak, lehet rá építkezni. Ha jó a szlogen, sziklára építkezel és nem homokra, amiképp a biblia is megjegyzi egy helyütt. Természetesen a régen divatos, mintegy direkt szlogenek ideje már régen lejárt, már akkor, amikor divatosak voltak, vagyis régen, mint például a cipőt a cipőboltból. A mai szlogenek sokkal összetettebbek, már nem mondattanilag, sokkal inkább szemantikailag, már ha szabad ezt a kifejezést használnom. Vagyis mélységük van. Gondolati mélységük…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2020. január 10
Találatok: 2080

Bővebben: Mindenkinek másképp szlogen

0 comments
2k views

Kellemes próbaidőszakot!

Telenor reklám

*************************

Telenor logo Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10

Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. december 31
Találatok: 712

Bővebben: Kellemes próbaidőszakot!

0 comments
712 views

Cukisítás

CIB reklám

*************************

cib logo őszi lakáshitel – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Vannak például alapszínek és alapízek, amelyek kombinációjából állítjuk össze a színek és ízek szinte végtelen kavalkádját. Teljesen hasonlóan vannak alap reklámelemek, vagy ha tetszik reklámarchetípusok, amelyek kombinációjából állíthatjuk össze a reklámok szinte végtelen kavalkádját. Ja, nem. Valahogy a reklámok esetében erősen korlátos ez a kavalkád.

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. december 20
Találatok: 667

Bővebben: Cukisítás

0 comments
667 views

Hülye lettem 1 napra

Telekom reklám

*************************

telekom logo Magenta 1 – 40s +++ Értékelés: 3,4/10

Mivel mindig új és újabb módokon kell bemutatni olyan helyzeteket, amelyben valamiért elengedhetetlen a termék használata, ezért szegény kreatívoknak egyre távolabb kell merészkedniük a trivialitásoktól, mert a trivialitásokon belül újat mondani, na ahhoz már komolyabb fantázia szükségeltetne. No nem arra gondolok, hogy nem kéne elmozdulni mondjuk a telefon esetében attól, vedd, mert ezzel távolba lehet beszélni, hanem hogy mégse vetődjön fel a kérdés, nade most hogy jön ide a telefon?

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. december 10
Találatok: 773

Bővebben: Hülye lettem 1 napra

0 comments
773 views

Megadom magam...

GLOBUS Ketchup reklám

*************************

globus logo ketchup – 30s +++ Értékelés: 5,8/10

Élelmianyagok reklámozásánál természetesen elsődleges az élelmianyag étvágygerjesztő bemutatása, vagyis a képi megfogalmazásnak itt nagy szerepe van. Szinte nem is érdekes, miről szól a történet, ha a megennivaló kellően kívánatosnak tűnik. Elég csak megnevezni, már ha nem volna amúgy is felismerhető, és kész is az igény felébresztése. Minden más, csak ronthat a helyzeten, és csak kivételesen tehetséges kreatív munka tudhat ehhez értéket hozzáadni. Általánosságban viszont ezekre a munkákra elmondható: jobb lett volna, ha hallgattál volna…

Kategória: Magyar
Megjelent: 2019. november 29
Találatok: 2028

Bővebben: Megadom magam...

0 comments
2k views
  1. Telefon novellák
  2. Törölközz sztárokba!
  3. Nézőpont kérdése...
  4. Jó ötletnek látszó

Alkategóriák

Magyar Cikkek száma:  668

Külföldi Cikkek száma:  324

22. oldal / 199

  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

Legfrissebb

  • Anyád napja
  • Mert... Miért is?
  • Kapcsolat
  • Ez elment vadászni...
  • Hüvelygomba, hüvelygomba!

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

  • Csoki fiú csak csajoknak
  • És az ATM-ek megindulnak...
  • A dunaalattjáró
  • Mocsokban is jobbak vagyunk
  • Harc a 7 jel ellen

hívjmegegykávéra

Back to top