NUROFEN reklám
************************* – 110s +++ Értékelés: 5,0/10
Persze. Gyerekek is meg tudnak betegedni, szükségük van mindenféle gyógyszerekre. És mivel az ilyesmit pénzért adják, reklámozásukra is szükség van. Szükség van? Jó kérdés, hisz ha baj van, úgyis cselekszünk, magunk is utánajárunk, milyen szerek volnának alkalmasak a baj orvoslására. Még akár az orvost is, meg az ő gyógyszerészét is megkérdezzük, felkeressük. Reklám nélkül. Az ám, de tetszik tudni vannak alternatívák, meg piac, meg verseny, meg profit, hisz Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 821
Béres reklám
*************************
Béres Magnézium 375 mg – 45s +++ Értékelés: 4,4/10
Az a szerencséjük a reklámfilm alkotóknak, hogy az emberek túlnyomó többsége még mindig realtime, azaz valós időben fogyasztja a tartalmakat. Többen igazítják a napirendjüket egy adott tévécsatorna adott műsorának kezdetéhez, mintsem hogy maguk határoznák meg, mikor és mit szeretnének nézni, mert bizonytalanok még a kábelszolgáltatók online videotékájának használatát illetően is. Így hát szépen odaülnek a készülék elé, és kénytelenek reklámblokkokat is nézni, és még ha ki is mennek közben a konyhába, azért általában hallótávolságon belül maradnak…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1013
Bővebben: 375 az őrület csökkentő
Dreher reklám
*************************
– 45s +++ Értékelés: 4,2/10
Aztán vannak azok a reklámok, amelyek úgymond axiómákat gyártanak kiindulásul, és azokból vezetik le aztán a termék nagyszerűségét. Ilyeneket mondanak, hogy minden valami csak akkor valami, ha valami, vagy nincsen olyan, hogy izé, vagy soha nem lehet ezt, vagy azt csinálni, mert az izé az egy hogyishívják, vagy más efféléket és kész. Fogadd el ezeket alaptételként, máskülönben semmit sem fogsz érteni. Aki pedig az alaptételünket sem érti, az nem érdemli meg, hogy a mi kiváló termékünket használja, egye, igya, vagy amit kellene vele tennie, hogy üdvözülhessen. Én ebbe a kategóriába tartozom az alábbi reklámot illetően. Is.
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1211
Enterol reklám
*************************
probiotikum – 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A gyógyszer, vagy gyógyhatású készítmények reklámozásánál szinte adja magát a harcra, küzdelemre való asszociáció. Hiszen valóban küzdelem zajlik, mert nyilván valami bajunk van éppen, ezért küzdünk az egészségünkért, esetleg az életünkért, hogy ne mondjam. És ha már adja magát, nosza használjuk is fel. Miért is hagynánk ki ezt a lehetőséget? Ha már harc, hát legyen harc. Egyébként, bár ez a reklám még „békeidőben” készült, mostanában amúgy is harcias hangulatban van az ország…
- Kategória: Külföldi
- Találatok: 759
Zewa reklám
*************************
papírtörlők – 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Egy kampányban nagyon fontos az állandó visszatérő elemek megválasztása. Hisz ezek az elemek lesznek majd a brend úgymond képviselői, ők leszenek majd a pálcika a nyalókában (hű ez szép volt), úgy hordozzák majd az üzenetet, mint Atlasz a földgolyót (ez se semmi). Egyszerűen ráragadnak majd a brendre mintegy megszemélyesítve azt. És itt a majd-on van a hangsúly. Mert a bevésődéshez idő kell. Kellő számú verzió, kellő számban ismételve. Különben a majd-ból soha lesz…
- Kategória: Magyar
- Találatok: 1016